Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share
 

 Rangi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Patch Cipriano
Duch Diabła
Duch Diabła
Patch Cipriano


Rangi Empty
PisanieTemat: Rangi   Rangi EmptyPon Lip 22, 2013 3:04 pm


Rangi Sd136_SO
Alfa Ognia - rangę ów dzierżą dwa osobniki, odmiennej płci. Stoją na czele stada jako dwa filary odzwierciedlające siłę ich władzy, podtrzymujące stado. Są to istoty odpowiedzialne, rzetelne, a także sprawiedliwe. Wykazujące się wielkim poświęceniem, niewyobrażalnym trudem w zapewnieniu pokoju, harmonii i statycznego życia innym członkom. Oprócz dzierżawy berła władzy, są też osobnikami, które leczą, a zdolność ta pozwala im zaleczyć każdą ranę, nie ważne jak głęboką i poważną. Ich dotyk to kojący lek na całe zło.
Punkty siły: 3000.
Ilość lin: 30.


Rangi 11aiz4k
Beta Ognia - rangę ów dzierżą dwa osobniki, odmiennej płci. Są prawą łapą pary Alf, dostojnie przejmujący ich obowiązki pod nieobecność władzy, jednakże nie chełpiący się tym faktem. Są to istoty odpowiedzialne, a przede wszystkim bardzo oddane idei, gotowi wskoczyć w ogień za pobratymcami. Wyposażono ich w zdolność dwukrotnego powiększenia swych rozmiarów, nie wykluczając przyborów ciała jak pazury czy kły. Nie dotyczy to jednak siły.
Punkty siły: 2500.
Ilość lin: 25.


Rangi Zwykłe


Rangi Fuel_001
Ifryt  -  Charakteryzuje go umiejętność podpalenia przeciwnika tylko siłą woli, a wolę musi mieć stateczną. Nie jest to istota niestabilna emocjonalnie, nie podlega sztywnym ramą charakteru. Może tego dokonać tylko raz na dwa tygodnie, a owe podpalenie trwa 3 posty.
Punkty siły: 400.
Ilość lin: 1.


Rangi Fuel_002
Płomyk - osobnik nieświadom ile sam może wyrządzić sobie krzywdy, jednakże na tyle roztropny, by posiąść umiejętność przywołania płomyków, które kontroluje również za pomocą siły woli. Jednakże poddany silnym emocją, może stracić nad nimi władzę i sam siebie oparzyć, aczkolwiek odniesione rany są symboliczne i mało dotkliwe w porównaniu do tych, których doświadcza jego przeciwnik. Płomyki to nic innego jak insza wersja chochlików. Może je wezwać dwa razy w tygodniu, a odbierają one przeciwnikowi 5hp.
Punkty siły: 500.
Ilość lin: 3.


Rangi Fuel_003
Ostrzał - osobnik posiadający możliwość pochłonięcia wszelakich pocisków, niezależnie od żywiołów, a także rzucanych weń czarów, które wykorzystuje w efekcie zwrotnym, niejako używając taktyki Lustrzanego Odbicia, jednak zmniejsza ich moc o połowę. Jednakże samo odbicie jest wykonywane wtedy, gdy pies tego chce, a nie jest to odruch bezwarunkowy i nagły. Zaś ataki fizyczne nie obejmują tej zdolności zatem ów osobnik jest narażony na wszelakie rany z ich udziałem. Tenże osobnik cechuje się stoickim podejściem do życia.
Punkty siły: 600.
Ilość lin: 4.


Rangi Fuel_004
Wtajemniczony - osobnik wtajemniczony w arkany magii, potrafiący manipulować ogniem na wiele różnych sposobów. Jego ulubiony atak, często używany to Ognisty Ogon, formowany z płomieni o niewyobrażalnej temperaturze, które jedno uderzenie zwala z nóg, po czym następuje automatyczny efekt podpalenia, a ów ogień zdatny jest zgasić tylko on. Może tego jednak użyć tylko raz na dwa tygodnie, a sam efekt podpalenia przeciwnika trwa 3 posty i zabiera 15 hp. Ta istota nazywana jest potocznie Piromanem i należy nań szczególnie uważać, zwłaszcza, że emocjonalnie jest mało stabilna i lubi się zgrywać.
Punkty siły: 700.
Ilość lin: 5.


Rangi Fuel_006
Ognisko - Osobnik o niebywałym spojrzeniu, jego oczy dosłownie "płoną", dzięki czemu potrafi zadać nimi ból, poprzez samo patrzenie na kogoś. Osoba ta czuje jakby w miejsca, na które patrzy Ognisko, masowo wbijały się igły, podrażniając najczulsze nerwy. Na szczęście osobnik dzierżący tę rangę może użyć tej mocy raz na tydzień i odbiera ona 15 hp. Pies, który właśnie otrzymał tą rangę często nie potrafi zapanować nad mocą i może skrzywdzić bliską mu osobę. Efektem ubocznym ten rangi jest Choroba Szatana, której objawy występują po każdym użyciu mocy.
Punkty siły: 700.
Ilość lin: 5.


Rangi Fuel_007
Światłość - osobnik niebywale oświecony, wiedza jest kluczem do jego sukcesu. Nosi ze sobą amulet, który pozwala w mroku odbić każdy atak magiczny z wyjątkiem tych tyczących się psychiki. W dzień sam je odbija, jako uczony zdolny do szybkiego uniku. Zdawać, by się mogło, iż posiada naturalną barierę antymagiczną, która żyje do czasu, aż nie opuści tej rangi i nie przejmie innej. Światłość to często mentor sam w sobie, istota zaradna, komunikatywna, świadoma własnej siły jak i wiedzy. Niebywały sojusznik i kompan. W mroku bije od niego niesamowity blask, prowadzi, zatem i w ciemności zagubionych.
Punkty siły: 800.
Ilość lin: 7.


Rangi Fuel_010
Pasja - osobnik będący zaawansowanym piromanem. Płonie niezależnie od nastroju, nie ucieka przed walkami, nie skrywa się przed deszczem, uważa, że zniszczy samą wodę! I rzeczywiście, ów istota jest jedynym żyjącym, który potrafi podpalić wodę i nią manipulować na różne sposoby, co oczywiście wychodzi mu perfekcyjnie. Pasja często ściąga deszcz ognia, powodzie ognia, tworzy ogniste kałuże itd., oddając się swej chorej wyobraźni. Jednak w walce wszystkie jego ataki występują w mniejszej wersji, odbierają 20 hp. Może ich używać wtedy raz w tygodniu.
Punkty siły: 800.
Ilość lin: 7.


Rangi Fuel_011
Żar - osobnik o magmowym ciele, tak twardym i gorejącym, iż zarzucenie na niego lin powoduje zerwanie, aż 5 i to jednorazowo.  Może użyć tej umiejętności raz na tydzień. Prócz tego może raz na tydzień uderzyć w przeciwnika iskrami ognia, które palą futro przeciwnika co zadaje mu pewien dyskomfort na okres 4 postów. Ta istota to ostoja spokoju, nie cierpiąca pośpiechu. Ot, żyć własnym życiem i tyleż.
Punkty siły: 900.
Ilość lin: 8.


Rangi Fuel_012
Żywy Ogień - osobnik spalający się niczym Feniks. Pozostaje nieodkryty, gdyż w chwili zagrożenia dosłownie ulatuje w powietrze jako pył, materializując się, gdy poczuje się przeto bezpiecznym. Ta istota zazwyczaj jest krucha, wielce skryta zatem i nieśmiała, nie potrafiąca się odnaleźć ze swych strachem. Nie jest odważna, jest tylko rozsądna. Bardzo szybko reaguje na wszelakie zmiany, czasem ucieka w popłochu, a innym razem... spala się, ale nie ze wstydu. Swych mocy może użyć dwa razy w tygodniu.

Punkty siły: 900.
Ilość lin: 9.
[/size]


Rangi Specjalne


Rangi Bdpc7r
Lalkarz - Pies ten ma możliwość kilka razy w miesiącu (4), kiedy jego życie lub zdrowie jest zagrożone, w mgnieniu oka zamienić siebie na marionetkę wyglądającą jak on. W ten sposób może uniknąć ataku i sam go wykonać, jako, że marionetka w każdym złączeniu materiału, oraz w rzekomym pysku, posiada zatrute ostrza, które odbierają 10 hp. W tym czasie, niezauważony ma możliwość ukrycia się za drzewem lub w krzakach, lub innym osłoniętym miejscu, szykując atak z zaskoczenia na przeciwnika. Często, więc bez większej przyczyny zamieniają się miejscami z marionetką, czując zagrożenie. Drobny proszek o czerwonej barwie usypujący się z psich łapin, wszak usypuje się tylko wtedy, kiedy zostanie użyta moc. Starczy, że pies dotknie napastnika, a pył wnika do jego ciała. Pozbawia on ofiary magicznych zdolności do póki jest w jego żyłach, a czas, w którym pustoszy ciemiężyciela ze zdolności wynosi 8 postów, po czym wyparowuje.
Punkty siły: 1100.
Ilość lin: 10.


Rangi 6pw95c
Płomiennik - Legenda głosi, iż został spuszczony z piekła by siać strach i grozę, nic bardziej zafałszowanego, tak też było. Przypomina wyglądem normalną istność, nie dajcie się nabrać, on potrafi przybrać wygląd każdego z was, jego struny głosowe także się przekształcają na wzór waszych. Jedynie w ciemnościach widać prawdziwe oblicze potępionego. Oczy jaki wypalone przez same infernalne płomyki, ciało zaś pokryte liczną blizną. Tę umiejętność może wykorzystać dwa razy w miesiącu. Prócz tego ma możliwość zżerania czyichś fobii, zostawiając czystą świadomość.
Punkty siły: 1200.
Ilość lin: 12.


Rangi 119v86r
Kaldera - Może wywoływać u przeciwnika wysoką temperaturę ciała, powoduje to u niego utratę przytomności na okres całej doby, co powoduje, że zaatakowany zaczyna chorować na Grandę. Powoduje to u przeciwnika arsonofobię, czyli lęk przed ogniem. Mocy tej może użyć raz na miesiąc.
Osoba ta jest typowym sadystą, więc z zamiłowania, często powoduje u psów ową fobię.
Punkty siły: 1300.
Ilość lin: Brak. Nie porywa i nie może być porywana.


Rangi 24oyrlh
Feniks - Pies odradzający się z popiołów. Potrafi przemienić się w feniksa, co daje mu możliwość lotu. Jednostka obdarzona niebywałą szybkością i refleksem. Niezauważenie przemierza pole bitwy, by unicestwić przeciwnika podczas szaleńczej szarży, która odbiera 25 hp. Jego mocą jest sianie paniki i strachu, na okres nie dłuższy niż pięć postów. Kiedy sieje trwogę żaden przeciwnik nie jest w stanie zadać jej ciosu. Może jednak zmieniać swoją postać tylko dwa razy w miesiącu.
Punkty siły: 1400.
Ilość lin: 14.


Rangi 10gg0g0
Diablik - - To nic więcej niźli truchło rozkładające się na szczątki przywrócony do egzystencji ażeby służyć stadu. Lojalność, brak chęci łaknienia pragnienia, a nawet samego strachu, wątpliwości właśnie to czyni z niego idealnego sługę ognistych. Acz wygląd osobnika jest jedynie iluzją dla wroga, pozostałe wymienione rzeczy czy też sprawy zgadzają się całkowicie. Również za pomocą iluzji może stworzyć grupę wyimaginowanych istnień łudząco podobnych do siebie, przeciwnik nie będąc w stanie rozróżnić który jest prawdziwy będzie po kolei uderzał w duchy, a wtedy diablik może zadać cios lub uciec. Swoich sprzymierzeńców może utworzyć raz na dwa tygodnie.
Punkty siły: 1500.
Ilość lin: 15.


Rangi Ixxljc
Thiller - Indywiduum potrafiące niemal całkowicie okiełznać ogień i jego szał, stając się równocześnie odpornym na jego zabójcze działanie. Thiller może miotać ogromnymi kulami ognia z łapy, tak samo wypuszczać go z mordy nie krzywdząc się wcale. Owe kule, po zetknięciu ze skórą wypalają ją do kości, tym samym odbierając 15 pkt. hp. Tworzyć je może raz w tygodniu. Niewiele wiadomo o pochodzeniu owego, może poza tym, iż dzierży w sobie moc wampiryzmu. Długie kły, ostre szpony to atrybuty istoty żywiącej się krwią. Przypuszczalnie stąd nazwa 'Płonący Wampir" - Nie podpalisz tego ssaka.
Punkty siły: 1600.
Ilość lin: 16.


Rangi 2uff0jo
Temperament – Psowaty posiadający parę żarzących się rogów, oraz demoniczne skrzydliska. Całkowicie pochłonięty nieskończonym cierpieniem. Czerpie siłę z ciosów które są wymierzane w jego kierunku. Gnaty tego stworzenia posiadają zdolność do pewnego wydłużenia się dlatego bardzo często kości na klatce piersiowej są wykorzystywane aby unieruchomić przeciwnika, oraz formują swoje palce w przydługie ostrze szpony do ranienia wroga, odbierając mu tym samym 10 pkt życia. Wydłużają się one jednak tylko gdy Temperament ma taki kaprys.
Punkty siły: 1700.
Ilość lin: 17.


Rangi 1zftmhc
Drache - Pies opętany duszą smoka potrafi się w niego zmienić raz w miesiącu. Przemianę może dokonać w dowolnym momencie gdyż on sam o tym decyduje. Mocą jaką włada jest zwyczajny ogień, a paleta możliwości jak może go wykorzystać ogromna. Każdy cios z ognistej kuli w przeciwnika ujmuje mu 10 punktów życia. Smok żyjący w jego podświadomości często do niego przemawia i przejmuje kontrolę nad jego ciałem, nad czym Drache nie może zapanować. Wydaje dźwięki podobne do pojękiwań potępionej duszy. Kiedy otrzymuje obrażenia szaleńczo się śmieje. Odporny na atak umysłowy taki jak: kontrola umysłu.
Punkty siły: 1800.
Ilość lin: 18.


Rangi 2cohcur
Kargoth - Pies posiadający tę rangę jest jak cichy łowca. Nieuchwytny podczas łapanek - dwa razy w miesiącu może uniknąć porwania. Dysponuje on ognistą nicią którą może zarzucać na wybranego osobnika przytwierdzając go tym samym do ziemi, przeciwnik nie jest się w stanie wydostać i pozostaje w niej zaplątany na 5 postów aż wypali krwawe bruzdy na jego ciele robiąc siatkę, która zabiera 15 hp. Użyć tego może raz w tygodniu.  Osobnik który się zetknął z takim oto tworem nie będzie w stanie nigdy pokochać. Posiada dar hipnotyzowania, który gorzej działa na przeciwników których moce mają wpływ na psychikę innych psów.
Punkty siły: 1900
Ilość lin: 19



Rangi Extra


Rangi 24l64vd
Saturn - osobnik miłujący niebo nocą, znający każdą gwiazdę na pamięć i ich konstelacje również. Ów osobnik to chodzący ogień, parzy przeciwnika każdym dotknięciem, a odniesione przez niego rany nigdy się nie zagoją, zabierają jednak 20 hp jednorazowo. Używa tego jednak tylko w chwilach krytycznych bo dysponuję owym dotykiem dwa razy w misiącu. Jak na istotę noszącą nazwę planety,
pies ten potrafi przyciągnąć do siebie przeciwnika, zwykłą siłą grawitacji, która oddziałuje i na inne rzeczy wokół niego. Saturn jest bardzo spokojny, rzadko popada w gniew. Statyczny, pełen empatii, jednakże uparty w swych dążeniach do celu. Ta istota wydycha również z pyska trujące opary, czyli atmosferę planety, które dostawszy się do płuc przeciwnika, zabierają dech, sprawiają, że w klatce piersiowej ciąży kamień. Problemy z oddychaniem i wysiłkiem fizycznym pozostają na okres miesiąca chyba że zapobiegnie im jakoś medyk.
Punkty siły: 2300.
Ilość lin: 22.


Rangi 2dr5n45
Kanonada - osobnik bardzo pomocny podczas jakichkolwiek walk czy sporów. Jego obecność to jak światło w mroku, nadzieja w bezsennie istnienia. Ów istota napawa odwagą, dodaje animuszu, prowadzi ku zwycięstwu. Podnosi siłę jak i zdrowie o 100 punktów, a każdą zadaną ranę wyleczy do pełnego zdrowia, nie mając przy tym żadnych problemów. Jednakże nie pozbawia chorób, są one poza jej zasięgiem. Kanonada nie może zostać porwana, ani też nie może porywać, jednakże jej persona zwiększa liny każdego psa ze swej sfory o 5 jednostek. Jednak może to uczynić tylko dwa razy w miesiącu.
Punkty siły: 2400.
Ilość lin: Brak. Nie porywa i nie może być porywana.


Rangi Msc77q
Fuego - osobnik o tajemniczym przysposobieniu do życia. Często śpiący, nierzadko nieobecny. Tajemnica, jednakże nie za swoją sprawą, a za rangi, którą dane jest mu dzierżyć. Ów istota potrafi wytworzyć potężną kule czarnego ognia, która odejmuje przeciwnikowi 15 punktów od życia, jednakże czerpią ona siły z witalności psa, dlatego używa on jej raz w tygodniu, nie więcej. Częściej może posługiwać się pomniejszymi atakami, małymi elementami ognia również w formie kulistej, które zadają mniejsze rany, a mianowicie 5 punktów od życia, jednakże ich skutkiem ubocznym to senność, która obejmuje przeciwnika na 5 postów. Fuego jest niebezpieczny z tego względu, że atakuje kiedy mu się żywnie podoba.
Punkty siły: 2400.
Ilość lin: 23.


Rangi 11jbtj8
Duch Diabła - osobnik nieokrzesany, tym bardziej bulwersujący swoją arogancją. Jednakże jest ku temu zasadniczy powód, albowiem dzierży on wewnątrz siebie nieposkromionego ducha. Diabeł ujawnia się zawsze wtedy, gdy chce, jednakże jeżeli odczuwa silne emocje innych czworonogów jak i swojego "pana", wtedy również się pojawia. Ów istota przemienia się w rogatego demona, który swymi rogami przebije dosłownie wszystko, a jedno ugodzenie w psa zabiera 20 punktów od życia. Następnie jest odporny na ogień, który sam potrafi doskonale kontrolować, zaś żywioł pod jego władzą jest nie do ugaszenia. Duch Diabła posiada umiejętności paranormalne, atakuje psychikę sprowadzając majaki, mary, koszmary, duchy itd. Odbierają one siły witalne 20 punktów od życia, tym samym zostawiając na zaatakowanym wybraną fobię, którą dzierży przez 2 tygodnie. Jednakże wcześniej zaatakowany wróg, nie może być ponownie atakowany, dopóki nie upłyną rzeczone 2 tygodnie. Sam zaś może przybierać tę postać raz na dwa tygodnie.
Punkty siły: 2400.
Ilość lin: 23.


Rangi 15wxzb9
Serafin - persona, która dzierży ową rangę, jest osobą dobrą, zawsze chętną do niesienia pomocy. Jest szczera i bezpośrednia, na próżno szukać w niej fałszywości. Trzy razy w miesiącu (dozwolone jest to również w czasie porywania) może przybrać formę niematerialnej istoty, która nie porywa i nie może być porywana. Bije od niej blask, odbierający wzrok na jeden post, a także wyrastają jej wtedy trzy pary skrzydeł, gdzie każde dotknięcie paraliżuje na trzy posty. Wszystko to trwa pięć postów.
Punkty siły: 2500.
Ilość lin: 24.


Rangi Ri456_Ranga-%284%29
Kalayo - psowaty, który otrzyma tę rangę, stanie się najcięższą artylerią stada, będzie obrońcą, jak i krzywdzicielem. Jednak nie każdy może posiąść ów status, jest on wyróżnieniem, toteż trzeba się o niego wystarać, godnym reprezentowaniem stada, niesienia mu pomocy, kiedy trzeba, jak i niesienia pomocy sojusznikom.
Ranga posiada dwie odmienne moce, które można łączyć, jak i atakować nimi oddzielnie. Pierwsza z nich to wyczarowanie skórzanej opaski na oczach wroga, które nie może zdjąć przez pięć dni. Zostaje oślepiony, a opaska za każdym razem kiedy napastnik chce ją zdjąć, zabiera mu pięć punktów życia. Opaskę może stwarzać co trzeci dzień, proces tworzenia nieco wyczerpuje psa, kiedy ją tworzy, jego ślepia stają się czarne, bezwiednie z gał spływają czarne łzy, które po zderzeniu z ziemią, uśmiercają jej skrawek.
Druga z mocy to podpalenie, kiedy ma zamiar zaatakować przeciwnika, z jego sierści spadają iskry, starczy uderzenie łapy o ziemię, aby podpalić wroga, podpalenie nie jest zwykłe, nie pozbawia psa sierści, acz sprawia mu boleści. Płonąć przestaje po 15 minutach, a punkty życia, które mu odebrano są równe 25. Podpalić może również co trzeci dzień.
Kiedy moce połączy, jego krańce sierści płoną żywym ogniem, wtedy oczy przeciwnika zasłania płonąca opaska. Odpada ona po 5 postach zabierając 35 punktów życia napastnikowi. Zsumowanych mocy może użyć  raz w tygodniu.
Punkty siły: 2500.
Ilość lin: 24.


Opracowane na nowo 25.08.2013 r. by Ishyria
Powrót do góry Go down
 

Rangi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Rangi.
» Rangi dodatkowe.
» Rangi i ich opis
» Rangi dodatkowe
» Rangi dodatkowe

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Sfora Ognia :: Informacje mniejszej i większej wagi :: Spis-