Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share
 

 Rangi dodatkowe.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Forneus
Inkub
Inkub
Forneus


Rangi dodatkowe. Empty
PisanieTemat: Rangi dodatkowe.   Rangi dodatkowe. EmptyPon Lip 22, 2013 2:44 pm


[size=10]2. Wysłannik Piekieł - przyzywać może istoty głownie w celu obrony własnej.  

Demon - istota piekielna, która najczęściej przywoływana jest z powodu swej niezwykłej siły oraz niepohamowanej chęci mordu. Posługuje się czarną magią, dzięki której potrafi zadać ciężkie obrażenia oraz narzucić innym swą wolę dzięki swoim szkarłatnym ślepiom o działaniu hipnotyzującym. Przybiera formę wilkopodobnej istoty, która swym wzrostem, co najmniej, trzykrotnie przerasta wzrost zwykłego, psiego osobnika. Jest to istota posiadająca największy współczynnik życia z całej grupki przyzywanych istot.
90HP.

Lisz - stojący wysoko w hierarchiach szkielet-mag posługujący się zaklęciami z arkanu iluzji. Potrafi zadawać ból poprzez silne oddziaływanie na jego psychikę, jednakże nie oznacza to, że nie korzysta ze swojej siły fizycznej. Dzięki magii potrafi wytworzyć pole energii niemalże niemożliwe do przebicia, co jest dobrym sposobem na ofensywę dla niego, jak i przyzywającego. Z wyglądu przypomina zwykłego kościotrupa okrytego długą, płócienną szatą i dzierżącego drewniany kostur, którym posługuje się w czasie rzucania zaklęć. Lisz jest zdolny również do przyzywania zmarłych, choć to jeden z jego najsłabszych ataków, gdyż może przywołać zaledwie niewielką grupę, która jest zdolna zatrzymać przeciwnika na niedługi czas.
70HP.

Kościotrup - wyglądem przypomina ludzki szkielet. Istota ta służy gównie do obrony, choć nie jest ona doskonała, a także do odwrócenia uwagi przeciwnika. Szkielet reaguje jedynie na proste polecenia, gdyż jest istotą bezmyślną. Czasami posiada jakieś ostre przedmioty, z reguły zardzewiałe. Jeśli chodzi o defensywę nie jest do niej stworzony i niezmiernie łatwo jest go pokonać. Kościotrupa możemy jedynie spotkać wraz z Liszem, któremu służy.
50HP.

Zombie - żywy trup, którego ciało w większym stopniu zgniło. Porusza się wolno, jednakże jego ataki mogą przynieść poważne obrażenia. Jego oddech ma właściwości odurzające. Ze względu na mozolność swoich ruchów oraz kruchą budowę ciała jest on łatwy do pokonania. Większa grupa osobników Zombie może jednak przynieść ze sobą pewne zagrożenie.
30HP.


4. Korsarze - ugrupowanie psów, których najświętszym celem jest szerzenie postrachu na wszelkich wodach, na których tylko zawita dziób ich statku. Ich dusze zwrócone są ku nielegalnemu handlowi, przemytowi dużych ładunków rumu, jak i innych trunków, a także skarbów i kosztowności, które zdobywają na licznych wyprawach i eskapadach. Pod tą maską zwykłych marynarzy kryje się jednak inna, bardziej szalona dusza... Wszyscy członkowie są niezwykłymi entuzjastami wszelakiego picia, a także zabaw od rana do wieczora, nie wyłączając sprośnych szant w tle. Mimo to podobna Utopia zawsze ograniczona jest jakimiś strasznymi rzeczami, więc czy w tym przypadku będzie inaczej? Błąd! Każdy załogant wstępujący w szeregi korsarzy skazuje się na Klątwę, przez którą wraz z nastaniem czarnego płaszczu wieczoru jego postać zmienia się w chodzący szkielet! Nie jest on w żadnym wypadku objęty nieśmiertelnością, jednak dla własnej ochrony członkowie aż do świtu pozostają w obrębie demonicznych terenów, aby nic nie było w stanie im zaszkodzić. Czy po mimo tak strasznego losu, zainteresujesz się?

Zlecenia - Jest to forma kontraktu jaki zawiązuje załoga z wystawiającym go delikwentem. Warunki przyjęcia ustalane są przez załogę na tajnych zebraniach ogłaszanych przez kapitana, który to - jako jedyny - ma formalne prawo wybrania odpowiedniej przygody. Ich poziom oraz stosowne wynagrodzenia ustalane są przez MG, którzy również sprawują nadzór nad przeprowadzaniem tego typu przygód, jak i wcielają się w role ogłaszającego zlecenia.

Wieczny Kapitan - Niestrudzony opiekun i dowódca załogi, na którego barkach spoczywa poważniejsza część organizacji wszelakich wypraw i przemytów. Jest on zwykle najbardziej doświadczonym korsarzem, zagłębiającym tajniki żeglugi już o wielu, wielu lat. Rzadko kto potrafi z nim wejść w bliższy kontakt, gdyż stara się być dystansowym, niemniej o niezwykle pijańskiej duszy. Zdrajców lub działających na niekorzyść interesów jest w stanie ukarać na wiele sposobów, o których krążą legendy. To on dobiera zlecenia i zwołuje obrady mające na celu ustalenie warunków, jak i możliwe koszta, które wyprawa ze sobą niesie.

Niesforna Dusza - Jest on zastępcą, zwykle działającym jak ikona załogi, pojawiającym się na licznych pijańskich zabawach i przejmując dowództwo, gdy kapitan jest nieobecny. Zwykle nikt nie potrafi zapanować nad jego porywczością, a gwałtowność jego decyzji jest czasami zgubną, jak i najlepszą możliwą drogą do odniesienia sukcesu.

Podły Stróż Skarbu - Nadzorca wszelkich znalezionych dób materialnych, jak i ładunku, który zazwyczaj znajduję się na statku. Stara się by nic nie zaginęło, a także podlicza jak i rozdaję nagrody wyróżnionym członkom załogi, którzy wykazali się czymś podczas wypraw lub zwyczajnie - byli aktywni.  

Nieogarnięty Cień - Okrętowy psotnik, chociaż nazywa się go również jako pasażera na gapę, gdyż często pojawia się na pokładzie bez wiedzy kogokolwiek kryjąc się po kątach. Często powoduje przez to zamęt na statku, rozbój wszędzie gdzie się pojawi.

Zmora Dusz Ludzkich - Mówi się o nim jako zły duszek statku, stawia czoła wszystkim nowym delikwentom, którzy dołączają do załogi. Lepiej uważać na to stworzonko, gdyż możesz czasem stracić coś więcej niż cierpliwość .. co powiesz na paluszek? Albo w ogóle całą rączkę? Hm? Lepiej modlić się, aby nie napotkać go na swojej drodze. Często siedzi pod pokładem.

Makabryczny Uśmiech Losu - Kat, Egzekutor... różnie można tego osobnika nazywać. Spotkać go można w najgłębiej położonych i najbardziej niedostępnych częściach okrętu. Jest mistrzem w wszelakich torturach na delikwentach, którzy odważyli się wszcząć bunt, nie posłuchać rozkazu, czy też zjawili się na statku nie proszeni. Jego głównym celem jest wykonywać krwawych wyroków na tych którzy zdradzili, szpiegowali, czy też są wrogami.

Stróż Pokładowy - Pełni funkcję strażnicze, choć niezbyt satysfakcjonujące, co odbija się na jego marudnym charakterze. Zwykle staję się dręczycielem nowych, nieobeznanych członków załogi, kierując nim kąśliwość komentarzy, jak również ewentualne skargi - nawet na pogodę. Kryje się po różnych kątach i przypatrując się wszystkiemu czujnym okiem, pilnuje by wśród załogi panowała znośna atmosfera.

Niewinny Wybryk Natury - Jest zmorą dla tych, którzy wolą kryć się w cieniu lub pozostać względnie anonimowymi, jedynie zatapiając się coraz bardziej we własne zgorzknienie. Osobni ten sprawiała, że wszędzie, gdzie tylko się pojawi, atmosfera nabiera żywszych kolorów, a smętne melodię wręcz porywają swą dzikością w objęcia tańca. Nit przy nim nie okryję się nudą.

Obłąkany Kapelusznik - Prawdziwa kopania pomysłów, jednak wciąż szukająca nurtów inspiracji lub bodźców, które swą niezwykłością pchnął jego plany w dalsze etapy rozwoju. Jest kapryśnym, łatwym w zmienianiu zdania osobnikiem, któremu wystarczy przypadkowy błąd, aby zniweczyć jakieś przedsięwzięcie. Marzyciel, często zajmujący się tworzeniem rzeczy wychodzących poza wszelakie pokłady wyobraźni.

Błędny Ognik - Wszędobylski opiekun statku, którego zadaniem jest zaganianie leniwych, mało ambitnych członków do ich obowiązków. Mało kto go dostrzega, gdyż po deskach statku przemieszcza się w sposób niezwykle prędki i zwinny - błędnie brany za niewidzialność. Zwykle popada w rozmowy jedynie z kapitanem, jednak, gdy ktoś w służy się właściwą pracą może liczyć na jego spotkanie.

Dziedzic Złodziei - Niesforna, o zwinnych palcach osobistość, która zwykła przysparzać kamratom najwięcej problemów. Zwykła reagować pierwsza komendy; nie dotykać!, niczego nie ruszać!. Ten mały rzezimieszek potrafi być jednak pomocnym, gdy chociażby przypadkowo odnajdzie ukryty przycisk czy wajchę. Mimo swych wad dostrzega możliwe niebezpieczeństwa ze strony pułapek, a nic, co wcześniej było zamknięte, nie jest mu obce.

Aby zaczerpnąć więcej informacji na temat załogi, odwiedź tematy [http://www.stadopsow.wxv.pl/forum216.htm]portu[/url].

Wieczny Kapitan -
Niesforna Dusza - Forneus
Podły Stróż Skarbu -
Nieogarnięty Cień -
Zmora Dusz Ludzkich -
Makabryczny Uśmiech Losu -
Stróż Pokładowy -
Niewinny Wybryk Natury -
Obłąkany Kapelusznik -
Błędny Ognik -
Dzedzic Złodzei - Vae
Powrót do góry Go down
 

Rangi dodatkowe.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Rangi dodatkowe
» Rangi dodatkowe
» Funkcje, Specjalizacje i Rangi dodatkowe
» Rangi.
» Rangi

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Siewcy Chaosu ::  Krwawa Księga :: Rangi-