- polega ono na tym, iż nasza postać może stworzyć przed oczyma wrogów iluzję, iż pochodzi z ich sfory, przywdziewając się w skórę starej persony, niegdyś prowadzącej aktywny tryb życia w stadzie, wtedy unika starcia, czy też porwania. Lustrzane odbicie może również być wykorzystywane do własnych pobudek, można przyodziać skórę dowolnej postaci i zniszczyć komuś relację z kimś, tudzież nawiązać partnerstwo, wówczas pies, którego skórę przyodziewamy, nie zdaje sobie z niczego sprawy. Jednak jest w tym haczyk, przez najbliższy tydzień postać nabiera cech ryby, takich jak śluz oraz płetwy, choć nie traci swego kształtu. Moc, ażeby zadziałała wymaga skupienia, które musimy skumulować w co najmniej dwóch postach. Ponadto można jej używać raz na siedem dni.
Błękitne spojrzenie
- jest to moc niezwykle potężna lecz i kosztowna. Jej posiadacz jest w stanie utworzyć bańkę czasoprzestrzenną dwa razy przypadające na okres 30 dni. Takowe ograniczenie wynika z niezwykle wyczerpującego przebiegu zużycia mocy. Owa bańka sprawia, że czas weń płynący spowalnia. Zdaje się wręcz zatrzymywać, jednak przy dokładniejszej obserwacji dostrzec można iż to nieprawda - wszystko nadal się rusza acz bardzo powoli. Jedynie Błękitnooki zachowuje zarówno świadomość zaklęcia jak i normalną sprawność ruchów. Bańka może mieć średnicę nawet 1 mili, jednak im większa tym bardziej wyczerpująca. Jej wykorzystanie trwać może 8 postów Błękitnookiego, w tym czasie z łatwością może on wymijać wszelkie fizyczne i magiczne ataki, a także zadawać obrażenia. W chwili gdy bańka "pęknie" psa dopada męcząca migrena. Nazwa została zaczerpnięta od wyglądu ślepi Błękitnookiego podczas tworzenia bańki - płoną one ostrym błękitem. Dzieje się tak również gdy Błękitnooki jest w gniewie lub stresie, co może powodować mylne wrażenia.
Oceanfurious
- rzekłby niejeden, iż furia jest gorsza od śmierci, a kara przeto wieczna. Ta moc to wybuch, nieskalanej złości i bezwzględności. Potężna siła, użyta tylko raz lecz na skalę ogromną. Pies przywołujący furię wody, zostaje otoczony bańką, która ma go chronić przed gniewem żywiołu. Następnie na danym terenie ze stron wszystkich, obita w kręgu, wielka fala niszczy, co popadnie, zalewając każde życie i niwelując każde tchnienie. Siła jest tak wielka, iż grupa wrogich psów szans z nią nie ma. Nie dość, że ogłusza i maltretuje, to zabiera 30 punktów z życia. Jak wspomniano wcześniej, atak ten działa na skalę wielką, także przydatny, gdy atakuje nie jeden lecz kilku wojowników, a siły są nierówno rozłożone. Pies, przywołujący furię może zrobić to raz dziennie, albowiem i ona zabiera mu siły witalne, jednakże tylko popada on w skrajne zmęczenie i beznamiętność chwilową.
Water Fang
- woda czasem bezkształtna, innym razem w jaką postać przebrana. Ów moc to esencja wyobraźni, która pcha obrazek ku życiu, ku chwili bytowania. Woda będąca przyzwany tworem, nagle kształtuje się w postać wielkiego rekina o potężnych szczękach. Jako istota niematerialna, nie można jej zranić. To zwierzę naciera na przeciwnika z taką prędkością, iż unik jest niemożliwym. Może uchwycić w swe szczęki i unieruchomić na okres potów 3 bądź może zadać potężny cios własnymi zębami umiejscowionymi w dwóch rzędach, gdzie życie maleje o 30 punktów, a znowuż jest to atak jednorazowy tajże masy wody. Można i stworzyć 3 rekiny i 3 przeciwników zrazu zaatakować, jednakże wtedy raz dziennie i na okres 2 postów, gdzie siły witalne szybko maleją, a przyzywający je pies bardzo słabnie.
Śpiew syreny
- osoba obdarowana tą mocą ma głos o pięknym tonie - zarówno gdy śpiewa normalnie jak i gdy czaruje. Osoby, które posłyszą jej śpiew zostają przezeń zupełnie zauroczone i są w stanie wypełnić każde jej polecenie - każda taka posługa trwa 10 postów oczarowanego od chwili zwrócenia śpiewu przeciwko niej (można wykorzystywać moce specjalne, rangę etc. zaklętego). To co będą robić zależy jedynie od kaprysu Syreny, dodatkowo po zakończeniu posługi mają lukę w pamięci. Nie wiedzą co się działo, ale czują w sercach rodzaj dziwnego uwielbienia dla Syreny. Ochronić się przed syrenim głosem można jedynie zatykając uszy dostatecznie szczelnie by nie posłyszeć żadnego dźwięku. Gdy Syrena śpiewa jej oczy przybierają mleczną barwę i zdaje się być ona otoczona mistycznym blaskiem.
Sztylet Władcy Mórz
- sam Posejdon go dał Ferrus'owi, ten zaś podarował go swym wiernym. Małe ostrze, licha klinga, ale poświata błękitna. Nic wielkiego, nic specjalnego. Jednakże pozory potrafią zmylić i tym razem jest tak samo. Jedno dźgnięcie wystarczy, aby każda wroga istota zamieniała się w żywiołaka wody, którym pies może manipulować przez 7 postów, jako żywnie mu się podoba. Jeżeli jego wola będzie inna to zadanie krwawej rany jest możliwe i zabiera punktów 20, gdzie ona później sączy się trucizną i skala ciało, parząc jakoby kwasem niezidentyfikowanym dla medyka. Przynosi to cierpienie jak i ból, a mimo iż nie jest śmiertelne to nie rozstaje się z ciałem i jedynie woda słodka jest w stanie przynieść jakie ukojenie (choć nie leczy rany). Jedyną odtrutką tejże trucizny jest krew bądź sierść osoby, która zadała cios z owego sztyletu. Wystarczy jeden włos z jego ciała, bądź kropla by rana zasklepiła się. Tego jednak żaden medyk nie wie, a posiadacz mocy niechętnie się ową wiedzą podzieli.