Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share
 

 Rangi dodatkowe

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Tenshi
Alfa Śniegu
Alfa Śniegu
Tenshi

Płeć : Male

Rangi dodatkowe Empty
PisanieTemat: Rangi dodatkowe   Rangi dodatkowe EmptyWto Sie 27, 2013 9:44 am

Herold Półkrwi - osobnik który potrafi manipulować krwią. Jest znany ze swego nieprzeciętnie spokojnego temperamentu, w którym uśpiona jest agresja. Raz wybuchnie, i staje się niepohamowanym monstrum łaknącym krzywdy tego, kto go wytrącił z równowagi. Herold, raz w tygodniu, za pomocą telepatii, potrafi kontrolować czyjś umysł na czas trzech postów, wtedy zachodzą we krwi drugiego osobnika zmiany. Wpuszcza umysłem do jego żył małe szarańcze, które pożerają jego juchę, co powoduje utratę 20 punktów życia.
To stanowisko obejmują:
- ...;

Herold służy także sforze ażeby stawała się coraz silniejsza. Do jego praktyk należy cały system zadań powiązanych z krwią. Wybrańców ze sfory może obdarzyć różnymi rodzajami krwi.

~ Półkrew Kwasu - jucha wybranego psa zmienia kolor na zgniłozielony. Zapach tej krwi, a raczej fetor odstrasza, a jej smak przyprawia o mdłości. Kiedy ciało osobnika zostaje okaleczone, krew która wycieka z rany jest obrośnięta bąblami które pękają, i tworzą się nowe. Wyżera ona podłoże na którym stoi. Gdy takowa krew dostanie się do czyjegoś pyska, co gorsza żołądka - osobnik traci 10 punktów życia.
To stanowisko obejmują:
- ...;

~ Półkrew Lodu - krew bezwonna, w smaku przypominająca lodowy sopel. Jucha ta nie płynie w żyłach, jest ciałem stałym. Gdy ktoś raczy jej skosztować, niech nie liczy na ambrozję, ulotni się z niego 10 punktów życia, bo ów krew nie pozwoli zaznać spokoju wnętrznościom ofiary przez 24h. Osobnik który jej skosztuje, nie będzie w stanie niczym się pożywić, ani zaspokoić pragnienia."
To stanowisko obejmują:
- Tenshi

~ Półkrew Dymu - w żyłach psa nie płynie krew, jeno dym się w nich kumuluje. Dym o zapachu siarki, ledwo wyczuwalny, pozbawiony smaku, jednak gdy ktoś ma na tyle czuły węch, potrafi opisać smak jako zwykłe palenisko. Kiedy osobnik zostanie skaleczony, dym się z niego ulatnia, a gdy dotrze do czyichś nozdrzy wprowadza czyjś umysł w stan boleści. Dym ten utrzymuje się w ciele ofiary przez 10 postów, i co jeden post odbiera mu 1 punkt życia.
To stanowisko obejmują:
- ...;

~ Półkrew Topazu - żyły wybrańca wypełniają się złotą cieczą, o dziwo płynną. Nie ma ona żadnego smaku, ani zapachu, jednakże kiedy wypłynie z rany i skapnie gdzieś połyskuje. Nie jest ona zdatna do picia, bo kiedy znajdzie się w paszczy innego osobnika przykleja się do jego języka bądź gardziołka i tam rozpuszcza się zadając mu ból. Znika po 12 godzinach. Odbiera 10 punktów życia.
To stanowisko obejmują:
- ...;

Erudyta Kompleksji - ten który dzierży ów rangę, winien wiedzieć o krainie więcej niż przeciętny obywatel. Jego psyche sięgać będzie czasów powstania sfor, oraz ich władców zasiadających na tronach po kolei, jak ich zastępców. Erudyta posiada chwalebną moc widzenia teraźniejszości, potrafi zobaczyć kto co robi w danej chwili i mówi nie przebywając na tym samym terenie co on, aczkolwiek by go ujrzeć, to w przeszłości musiał zamienić z nim choć jedno słowo, bądź choć raz go zobaczyć. Kiedy nie usłyszy jego głosu, tylko zobaczy jego materialność dźwięku nie dosłyszy w wizji, jeno jego czyny, aczkolwiek gdyby było odwrotnie, słyszałby jeno dźwięk, bez obrazu. Erudyta potrafi raz w tygodniu przenieść się, na maksymalnie cztery posty, do miejsca gdzie przebywa pies z wizji, jednakże tylko duchem, ciało wtedy jest w jakoby medytacji, lub po prostu leży na ziemi, jakoby spało. Do jego umiejętności należy również rozpoznanie osobnika poprzez dotknięcie kawałka materiału który dzierżył, włosa, albo śliny - wtedy powie czyje to było, dokładnie opisze wygląd posiadacza zgubionej rzeczy, i powie gdzie się aktualnie znajduje.
To stanowisko obejmują:
- ...;

Arendarz - inaczej dzierżawca to osobnik który w zamierzchłych czasach został skrzywdzony. Każdy ma swą własną historię brutalnego życia, i nigdy nikomu o niej nie opowiadał. Spaczony umysł jest wstanie odeprzeć wszelkie ataki mentalne, przez cztery posty raz w tygodniu. Arendarz ma charakter pół zły, jednak pozostał po środkowej linii, neutralnej. Posiada jedną z czterech ptasich czaszek, którą Nosi zawieszoną na karku na rzemyku. W każdej z nich drzemie inna moc, a dostać je mogą jedynie najsilniejsi.
To stanowisko obejmują:
- ...;

~ Czasza Kruka - pies który ją dostanie musi posiadać cechy temperamentu dosyć zawiłe. Tajemniczość, jedna z głównych cech. Nigdy nie mówi pierwszy, to ona zadaje pytania. Z dziur po ślepiach ulatuje smolisty dym, to właśnie on posiada magiczne właściwości. Kiedy ktoś nawdycha się oparu, bądź też właściciel nakaże mu wejść do czyjegoś mózgu wtedy ów osobnik spełni dowolny rozkaz wybrańca. Jednak może zaatakować tę samą osobę zaledwie raz w miesiącu, a mocy tej jest w stanie użyć zaledwie raz w tygodniu.
To stanowisko obejmują:
- ...;

~ Czasza Pawia - duma i pyszność jest sednem charakteru osobnika. Dziób który nieustannie błyszczy, jest pokryty magiczną cieczą, jednakże nie jest ona lepka, tylko jakoby stwardniała. Siła czaszy daje właścicielowi niespotykaną moc - dwa razy w miesiącu jest w stanie odeprzeć zaklęcia, które odbierają zmysły.
To stanowisko obejmują:
- ...;

~ Czasza Orła - pies obdarowany nieprzeciętną inteligencją, i jak to powiadają - sokolim wzrokiem, choć wcale czasza sokola nie jest. Czaszka jest wysadzana kilkoma białymi piórami które mimo upływu czasu nie odpadły. Moc zawarta w piórach daje wybrańcowi przeszywające spojrzenie. Raz w tygodniu, na okres czterech postów, potrafi widzieć przez zamknięte ślepia, oraz przez pierwszą warstwę [np. jakiś osobnik jest w coś odziany, a pies nie widzi jego ubrania tylko to co jest pod spodem, to samo z drzewami, widzi kogoś kto za nim stoi].
To stanowisko obejmują:
- ...;

~ Czasza Łabędzia - Siła kryształów jest dosyć wielka, może wywołać w rozmówcy niczym niepoparte zauroczenie. Zaklęcie miłosne? Może i tak lecz używać go można zaledwie raz w tygodniu i działa przez pięć postów posiadacza mocy.
To stanowisko obejmują:
- ...;
Powrót do góry Go down
 

Rangi dodatkowe

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Rangi dodatkowe.
» Rangi dodatkowe
» Funkcje, Specjalizacje i Rangi dodatkowe
» Rangi.
» Rangi

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Sfora Śniegu :: Informacje o Sforze :: Rangi i systematyka awansów-