Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share
 

 Rangi.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Forneus
Inkub
Inkub
Forneus


Rangi. Empty
PisanieTemat: Rangi.   Rangi. EmptyPon Lip 22, 2013 2:41 pm

Rangi Podstawowe:

Rangi. G5c
Alfa Demonów - Są to osobniki dominujące, kierują poczynaniami całej grupy. Wybierani jako dwa najsilniejsze psy ze stada. Należy im się bezwzględna podległość i szacunek. Potrafią czytać w myślach wszystkim członkom swej sfory.
Punkty siły: 3000.
Liny: 30.

Rangi. Jah08y
Beta Demonów - Pomocnicy oraz zastępcy Alf. Pod nieobecność Alf pełnią rolę zastępców i sędziów w jednym. Choć są niżej w hierarchii również należy im się oddanie i szacunek.
Punkty siły: 2500.
Liny: 25.

Rangi Extra:

Rangi. 21kcymh
Śmierć - Przede wszystkim służy jako wierny doradca Alf. Jego umiejętnością jest posiadanie mocy nazwanej Klepsydrą, dzięki której odmierza czas do śmierci swego przeciwnika. Może to zrobić tylko raz w miesiącu, jednak zawsze jego próby są w pełni udane. Dodatkowo Śmierci przypisane jest dostarczanie dusz zmarłych Demonów do Boga Ozyrysa. Musi wypełniać ten obowiązek - inaczej jego ciało zacznie gnić, a on sam zostanie skazany na wieczne męki w otchłaniach zatracenia. Za to jednak nie może zostać porwany, ale i sam porywać nie ma prawa.
Punkty siły: 2500.
Liny: Brak. Nie porywa i nie może być porywana.

Rangi. 155iavt
Chaos - Posiadacz tej rangi jest swego rodzaju opiekunem członków SD. Rangę tę można otrzymać jedynie poprzez uzbieranie wszystkich znaków SD. Alfom oraz betom ta ranga wpisywana jest, jako dodatkowa. Jest potężnym psem mogącym rzucać zaklęcie Chaosu powodujące utratę orientacji przez przeciwnika i jednocześnie uniemożliwienie mu ataku bądź porwania.
Punkty siły: 2400.
Liny: 24.

Rangi. O9gtqb
Furror - Piekielna istota, która potrafi pochłonąć duszę swego przeciwnika. Podczas tego momentu ślepia osobnika przybierają barwę kryształowego błękitu, bowiem owa dusza dostaje się do ciała Furrora właśnie przez oczy. Co to daje? Ano to, że przeciwnik traci przytomność na cztery jego (przeciwnika) posty. W tym czasie Demoniczny może robić z nim to, co mu się żywnie podoba - torturować, gwałcić, a nawet zabić (tylko za zgodą Admina)... Swoją moc może wykorzystać dwa razy na miesiąc, a podczas masowego ataku jest w stanie pochłonąć dusze kilku przeciwników (max. 3 na raz). Podczas wykorzystywania umiejętności wysysa wrogowi część punktów życia i przekazuje je sobie, jednak nie może pobrać ich więcej, niż 30.
Punkty siły: 2300.
Liny: 23.

Rangi. F4dzx3
Ofiara Demona - W ciele i duszy zaklętego ma w sobie Demona, który potrafi się komunikować z owym psem/suką. Posiadacz rangi zyskuje umiejętność latania {skrzydła}, i może rzucić tzw. Czarne Piętno. Piętno może rzucić na dowolną osobę, nie ma na nie limitów. Jednak osoba ta musi być w trakcie porywania. Piętno odejmuje takiej osobie codziennie 30 punktów życia, które wyleczyć może tylko kuracja od uzdrowiciela, lub cofnięcie piętna przez Ofiarę Demona. Piętno znika automatycznie, jeśli porywacz rezygnuje z porywania, jeśli porwie - to znika po dwóch tygodniach.
Punkty siły: 2200.
Liny: 22.

Rangi. 2wei0dd
Venette - Osobnik z tą rangą jest zwany Mistrzem Iluzji, a nawet Panem Hipnozy. Trzy razy w miesiącu może powielić swoją postać, dzięki czemu jest nietykalny - każdy klon jest identyczny, więc porywacz nie jest w stanie na każdego zarzucić lin. Czar pryska do czasu, gdy Venette wyjdzie z tematu (Venette nie może się powielić, kiedy już go porywają). Ma także możliwość uśpienia danego psa na 5 postów, co daje mu szansę na ucieczkę.
Punkty siły: 2100.
Liny: 21.

Rangi Specjalne:

Rangi. Ff08yp
Medium - Zazwyczaj posiadaczki tych rang są samicami opanowanymi - choć zdarzają się wyjątki. Pełniąca rolę łącznika między światem żywych a zmarłych Medium jest istotą, porozumiewającą się z duchami, krążącymi po świecie. Ponadto potrafi przewidzieć przyszłość, zazwyczaj jedynie tę brutalną.
Punkty siły: 1900.
Liny: 19.

Rangi. 349709v
Pandemonium - Osobnik o tej randze nazywany jest Panem bądź Panią Obiegu Dób i to nie bez powodu, bowiem obdarzony został możnością panowania nad dniami i nocami. Potrafi sprawić, że pośrodku dnia słońce nagle zgaśnie, a księżycowe oko, wraz z towarzystwem milionów gwiazd, rozświetli granat nieboskłonu. To samo z porą nocną, która za sprawą Pandemonium zaniknie pod ogromem słonecznego blasku. Dodatkowo osobnik ten posiada moc specjalną Brzemię Śmierci, jednak tylko na czas bytowania na owym stanowisku (chyba, że zostanie mu ona nadana za zasługi w sforze).
Punkty siły: 1800.
Liny: 18.

Rangi. Tzbq8
Mortuus - Istna bestia, posiadająca po parze dusz, serc, a także rzędów ostrych zębisk. Serca biją w klatce piersiowej - jedno po prawej stronie, drugie po lewej. Kły są przystosowane do rozcinania żył, aby pies mógł pożywiać się krwią. Jeżeli taki osobnik zostanie uśmiercony, z jego ciała wylecą obydwie dusze - jedna będąca odzwierciedleniem jego dobrych cech, a druga tych złych. Po wskrzeszeniu łączą się one ze sobą. Mortuus może stać się niewidzialny kiedy tylko zechce, jednak nadużywanie tej mocy grozi skaraniem boskim.
Punkty siły: 1700.
Liny: 17.

Rangi. 30clztl
Koszmar - Pies zajmujący się silną magią umysłu. Potrafi on czytać w myślach innych psowatych, a także wysyłać do ich mózgu dowolne informacje, impulsy, czy obrazy. Jego główną mocą jest to, iż potrafi osobnikom zapadniętym w sen słać najróżniejsze koszmary, a także wprowadzić ich w śpiączkę. Jednakże ta sztuka wymaga dłuższego czasu.
Punkty siły: 1600.
Liny: 16.

Rangi. Igytn9
Brama (adept przejścia) - Najsilniejsza z rang przejścia jest również rangą specjalną. Psu nie straszne są już poniekąd żadne z demonów szukających drogi na ziemski padół. Co więcej, mówi się, iż nawet sam szatan bez zgody Bramy nie jest w stanie kusić śmiertelnych! Panowanie jednak nad tak silnymi osobnikami wymaga od Bramy wielkiego skupienia. Potrafi ona zatem medytować godzinami... byle tylko nie stać się portalem do świata demonów. Cztery razy w miesiącu Bramę opętać może każdy demon. Posiadaczka tej rangi staje się wtedy bardzo potężna i może zarówno zawładnąć umysłem jak i obronić (nie siebie) przed atakiem innego psa.
Punkty siły: 1500.
Liny: 15.

Rangi. 2s1kun6
Matrona - Owa samica wykazuje się tym, że potrafi podporządkować sobie psy o niższej randze - nieważne, czy należą one do Sfory Demonów, czy też jakiejkolwiek innej. Psy, jak zaklęte, po prostu służą Matronie, jak gdyby była ona ich rodzoną matką, a nawet bóstwem. Tej więzi nie potrafi przełamać nikt, kiedy już samica podporządkuje sobie któregoś osobnika - chyba, że awansuje on na rangę wyższą od posady samicy.
Punkty siły: 1400.
Liny: 14.

Rangi. 14xhx5f
Zaklinacz - Pies, raz w miesiącu może uratować kogoś innego (ale nie siebie) od porwania. Posiada też zdolność rzucania przekleństw trzy razy na miesiąc. Przekleństwa takie utrzymują się przez sześć postów i mogą dotyczyć zarówno porwań jak i przyziemnych spraw.
Punkty siły: 1400.
Liny: 14.

Rangi. Svkqxd
Czarna Wróżka - Samica ta dzięki jednemu, krótkiemu spojrzeniu wie wszystko o psie, którego obdarowała owym zerknięciem. Potrafi wtargnąć w zakamarki umysłu, dowiadywać się o całej przeszłości osobnika, jego emocjach i odczuciach, wszystkich przemyśleniach. Niekiedy również potrafi przewidzieć niedaleką jego przyszłość. Nabyte w ten sposób informacje może obrócić przeciwko niemu. Dodatkowo nie może ona być porwana, lecz i jednocześnie sama nie może tego czynić.
Punkty siły: 1300.
Liny: Brak. Nie porywa i nie może być porywana.

Rangi. T9axkx
Moloch - Osobnik Ten jest całkowicie odporny na czary ognia. Jest On/Ona potężną jednostką. Włada On/Ona potężnymi pazurami są one tak ostre iż potrafią przebić nawet skórę smoka. Jest również bardzo zwinny. Potrafi wywołać czarny ogień, który powoduje silne poparzenia a nawet rany. Może on również trzy razy w miesiącu rzucić na psa niższej rangi klątwę posłuszeństwa, która powoduje iż opętany nią pies wykonuje przez 10 postów jego rozkazy.
Punkty siły: 1300.
Liny: 13.

Rangi. V2zo0h
Demon - Sama nazwa mówi, czym jest posiadacz tej rangi. Potrafi się on przemienić w niematerialną istotę, wkradającą się w umysły niczego niespodziewających się zwierząt. Tym samym opętuje je i ma nad nimi pełną kontrolę przez czas pięciu postów. Kiedy zaś jego postać jest materialna, posiada on niezwykłą siłę.
Punkty siły: 1200.
Liny: 12.

Rangi. Nd303_Assenti
Assenti - Jest to psowaty zasłużony w sforze demonów. Otrzymują tą rangę ci, którzy odeszli lub też zapomnieli o sforze a bardzo się jej przysłużyli. Psowaty z tą rangę nie może zostać zdegradowany, a wszystkie wynagrodzenia jakie otrzymał nie będą mu odebrane. Ranga ta w szczególnych przypadkach może być przyznawana osobom aktywnym fabularnie i wpisywana do rangi dodatkowej.
Punkty siły: 1200.
Liny: 12.

Rangi Zwykłe:

Rangi. Kh7119_pokusa
Pokusa- to suka potrafiąca sprowadzić każdego samca i samicę do lochów, władając jego umysłem. Może użyć tego raz w miesiącu.
Punkty siły: 900.
Liny: 9.

Rangi. Kh7119_pokusa
Dagon - Jeśli kroczysz ku Molochowi, Dagon jest twoim przystankiem. Potężny pies, panujący nad błyskawicami zaświatów. Raz na siedem dni jest w stanie cisnąć w oponenta krwawą błyskawicą, która odbiera znaczną część punktów życia (-20)
i uniemożliwia ruch na 5 minut. Skuteczne na wyprawach przeciwko potworom.
Punkty siły: 900.
Liny: 9.

Rangi. Sc4516_dagon
Wrota (adept przejścia) - Brnąc, Wrota są rangą wyższą, niźli Furta. Wrota bowiem prowadzą na świat nasz demony poniekąd silniejsze, niźli adepci przejścia. Piekielne Ogary, tudzież Sukkubusy u boku demonów pomniejszych stanowią dla osobnika Wrotami mianowanego jego normalność. Oczywiście siła woli musi iść w parze z rozwojem umiejętności tegoż psa. Jeżeli bowiem tak się nie stanie, może on postradać zmysły, świat istotami plugawymi zalewając. Dwa razy w miesiącu ich ciałem zawładnąć może demon po działaniem którego posiadacz rangi może władać żywiołem ognia zarówno do obrony jak i do ataku. Opętanie trwa przez siedem postów. Po tym czasie psa nie można porwać gdyż jest zbyt wyczerpany.
Punkty siły: 700.
Liny: 7.

Rangi. Sc4516_dagon
Furta (adept przejścia) - Najniższa z rang przejścia. Spiesząc z wyjaśnieniem: osobniki Furtami zwane od wiek wieków zmagają się z demonami pomniejszymi (impy, etc.), które to przez ciała ich na świat wydostać się próbują. W ostatecznym rozrachunku nie jest to jednak przekleństwem ich, a błogosławieństwem, częstokroć bowiem psy obdarzone siłą woli są w stanie nad wysłannikami piekieł zapanować i wykorzystać ich do swych celów własnych. Raz w miesiącu podczas pełni księżyca ich ciało może opętać demon i zawładnąć umysłem psa. W tym stanie adept przejścia może opętać jednego psa i kazać mu zrobić co tylko będzie chciał.
Punkty siły: 600.
Liny: 6.

Rangi. Ik5804_inkub
Inkub/Sukkub - W zależności od płci, jest to pies lub suka, którzy swoim wdziękiem i magią wnętrza zaciągają ofiary na zgubienie. W słowiańskich legendach inkub to męska wersja sukkubusa, a ta zaś zwodziła mężów w swe szpony, upajając się ich bólem. Ich słowa są w stanie spętać umysł danego osobnika raz na miesiąc i wydać mu jeden dowolny rozkaz. (w granicach rozsądku. nie można np. rozkazać kogoś/siebie zabić, lub oddać swoje przedmioty; przykład rozkazu: 'Zostaw porywanego w spokoju').
Punkty siły: 500.
Liny: 5.

Rangi. Te9943_quasit
Quasit - Jest to 'najświeższa krew' w Sforze, osobnik ten dopiero przystosowuje się do zasad panujących u Demonicznych. Nie ma zbyt wygórowanych właściwości, jako, że dopiero odkrywa tajniki mrocznej magii SD. Raz w miesiącu jest w stanie sparaliżować wybranego psa, co uniemożliwia ofierze jakikolwiek ruch przez najbliższe 3 posty {są to posty ofiary, nie ogólne}.
Punkty siły: 480.
Liny: 4.

Rangi. Vr7386_niewtajemniczony
Niewtajemniczony - Nowicjusz, jaki nie posiada żadnych mocy i nie może awansować. Dopiero po ukazaniu swej aktywności fabularnej, która jest pilnie obserwowana przez władzę, otrzymuje rangę Quasit.
Punkty siły: 450.
Liny: 1.

Rangi szczeniąt:

Rangi. 6i61oo
Toksyczna wariacja - trzecia, najwyższa z rang dla szczeniąt. Jad, kołujący poprzez układ żylny dziecięcia, poczyna wrzeć, a także ponownie przechodzi metamorfozę - barwi się na klejący, błyskający czernią lepik. Gdy zaś zostanie wepchnięty w cielsko przeciwnika, to nie dość, że poraża oraz pozbawia go jaźni, dodatkowo po powrocie do względnej zdrowotności wsuwa przed jego ślepia wyimaginowane, formowane przez mózg obrazy (pierwszy post wroga - paraliż, drugi post wroga - omdlenie, trzeci post wroga - halucynacje).
Punkty siły: 150.

Rangi. 6i61oo
Jadowity pomiot - drugi etap rang szczenięcych. Trutka nadal chlupocze wraz z krwią pośród żylnych kanałów drobnego ciałka, jednak jej barwa ulega przemianie - nie stanowi teraz brudnozielonej cieczy, a granatową maź. Dodatkowo, wduszona w inny organizm, prowadzi wpierw do bezczynu, a następnie do zatracenia się we własnej świadomości (pierwszy post przeciwnika - paraliż, drugi post przeciwnika - omdlenie).
Punkty siły: 125.

Rangi. 6i61oo
Trucizna - pierwsza z trzech rang szczenięcych. Powiada się, że córki i synowie Demonów zostają napiętnowani przez ukąszenie Szatana, który wtłacza w ich serca zielonkawą truciznę - ta miesza się ze szkarłatem krwi i staje się, jako jucha, bezcenną wartością organizmu szczenięcia. Aczkolwiek, gdy dostanie się do obcego ciała poprzez ugryzienie bądź zadrapanie, doprowadza do zamętu, krótkiego paraliżu (trwającego jeden post przeciwnika).
Punkty siły: 100.

Powrót do góry Go down
 

Rangi.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Rangi
» Rangi dodatkowe.
» Rangi i ich opis
» Rangi dodatkowe
» Rangi dodatkowe

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Siewcy Chaosu ::  Krwawa Księga :: Rangi-