RANG ZWYKŁE
Drzewołaz - rangę tę dzierży osobnik płci męskiej. Jest to jedna z najniższych, tudzież początkowych rang Leśnego stada. Właściciel tej rangi cechuje się niebywałą chęcią do życia, wręcz tryska optymizmem i siłą. Pies ów wykorzystuje zakłady niespożytej energii na wspinaczkę na drzewa - stąd nazwa. Jest w tym nieprawdopodobnie dobry i z gracją niczym kot może szybko wspiąć się na drzewo. Jednak nie na tym kończą się jego zdolności. ów osobnik na czas jednej godziny potrafi przeobrazić się w dowolną roślinę.
Tej zdolności może używać raz na tydzień. Rosa - bardzo delikatna i wrażliwa osobniczka płci pięknej. Prócz niezmazywalnego uśmieszku na pyszczku charakteryzuje ją chęć poszerzania wiedzy na temat Lasu. Inteligencja podpowiada jej jak zachowywać się w danym towarzystwie, toteż rzadko pakuje się w kłopoty. Do jej umiejętności należy władanie rosą: potrafi wytworzyć ją na trawie jak i na ciele psa. Oba te manewry z pozoru wydają się bardzo przydatne, ale tylko rosa potrafi wykorzystać ją jako jedną z najsilniejszych mocy. Dba o roślinność, a ta nie pozostawiając jej dłużna pozwala rządzić sobą na okres
3 postów.
Mocy może używać raz na tydzień. Pnącze - Zarówno osobnik płci żeńskiej jak i męskiej. Jedna z początkowych rang Leśnych dla dobrze zapowiadających się psowatych. Pnącze przede wszystkim cechuje się wybitnie rozwiniętym węchem, czułych słuchem i bystry wzrokiem. Żaden szczegół nie ucieknie jemu spojrzeniu, przez co potrafi od tak powiedzieć do jakiej sfory należy osobnik którego obserwuje, w jakim wieku jest a nawet i potrafi dostrzec podobieństwa między tak różnym rodzeństwem. Nazwę swej rangi zawdzięcza tym, że świadomie w czasie niebezpieczeństwa potrafi wykształcić pnącza,
które zadają przeciwnikowi do 10 pkt. obrażeń przy każdym ataku, których maksymalnie jest 3. Zdolności tej może używać dwa razy na tydzień.Żywica - Rangą tą szczyci się zawsze samica, która cechuje się wytrwałością i siłą. Samica posiadająca tę rangę, by dobrze operować swą nowo nabytą rangową mocą musi posiadać jeszcze parę cech: cierpliwość i logiczne myślenie. Potrafi ona bowiem wytworzyć, jak łatwo się domyślić, żywicę. Ta szybko zastyga i swym bursztynowym blasku nie tylko zachwyca oko, ale również unieruchamia. Istoty żywe, które staną na drodze ów substancji zamierają w bezruchu na okres
5 postów.
Maksymalnie może unieruchomić do 3 osób. Umiejętności tej może używać dwa razy na tydzień. Moc rangi ma zastosowanie ofensywne jak i defensywne, jak zostanie wykorzystana? To już zależy od sprytu posiadaczki.
Ziarno - ranga ta przypaść może samcowi jak i samicy. Posiadacz owej rangi otrzymuje zdolność panowania nad wszelakimi zwierzętami, które są mniejsze od niego. Jedynym wyjątkiem, to psowate. Ziarno może kontrolować ich umysły, rozkazać by były mu oddane. Posiadać jednak ma jedno ograniczenie. Używać swej rangi może jedynie przed godzinę, gdy wyczerpie owy limit przez resztę dnia musi regenerować swe siły. Ze swojej mocy korzystać może raz na tydzień.
Wiatr - osobnik dzierżący ową range ma wspaniałą moc. Przy dobrym jej wykorzystaniu może bardzo pomóc. Włada ona bowiem wszelkimi rodzajami wiatrów. Potrafi wywołać największą wichurę, ale także w jej mocy jest poskramianie wichrów. Niewskazane jest denerwowanie owej osoby, gdyż podczas stresu zdolna jest ona do wywołania bardzo silnego huraganu.
Mimo tak destrukcyjnej mocy, nie jest on w stanie kontrolować jej tak, jak powinien. Powietrze często wymyka mu się spod kontroli, więc jest zdolnym do korzystania z tego udogodnienia jedynie raz na dwa tygodnie i to przez okres 4 postów. Kwiat - rangę tę otrzymać może jedynie samica, która z chwilą otrzymania jej staje się mistrzem kamuflażu. Jak sama nazwa wskazuje zdolna jest ona do przekształcania swojego ciała w dowolną roślinę, czym staje się niezauważalna. Niezależnie od miejsca, może przybrać różne kształty. Jeśli jest na łące, zmienić się może w krokusa, stokrotkę. Zdolna jest także przybrać postać palmy!
Ze zmiany w roślinę może korzystać dwa razy na tydzień przez okres 4 postów. Korzeń - jedynie samce mogą otrzymać ową rangę, a jest ona bardzo przydatna. Właściciel zdolny jest do stworzenie w ogół siebie muru z korzeni pobliskich drzew, co ochronić go może przed wszystkim.
Mur jest zdolny powstrzymać ataki fizyczne, jednak magia zadaje mu już poważne obrażenia. Korzenie utrzymują się przez okres 3 postów i można z nich korzystać raz w tygodniu. (Wywaliłem telepatię)
Ornae - właścicielem może być jedynie samiec, który włada ptakami i potrafi przywołać je, by zaatakowały przeciwnika. Atak jednak trwać może jedynie przez okres 3 postów, odbierając aż 30 punktów życia. Przydaje się to w walce, ale także w obronie. Jednak na tym nie kończą się zdolności Ornae. Potrafi on kontrolować swoją wielkość, lecz istnieją pewne ograniczenia. Nie może być on mniejszy niż młody lis, ani większy niźli wilczarz rosyjski.
Tej zdolności może używać dwa razy na tydzień. Mech - zarówno samiec jak i samica mogą otrzymać ową rangę i potrafią oni podczas walki bądź obrony wytworzyć mech, który z łatwością owija się wokół przeciwnika, unieruchamiając go na okres nawet 10 postów. Jeśli mocy użyje się podczas porywań działa ona jednak znacznie krócej, gdyż przez jedynie 4 posty.
Częstotliwość użycia tej zdolności to raz na dwa tygodnie. RANGI SPECJALNE
Leśny Podróżnik - bez zmian.
Kamień - Osobnik dzierżący ową rangę jest w stanie znieruchomieć niczym najtwardszy s klejnotów, oczywiście robi to tylko w czasie zagrożenia życia, bądź kiedy nie chce nabić żadnych ran wewnętrznych ani zewnętrznych ~ dzięki czemu żadne ataki nie są wstanie skaleczyć jego powłoki cielesnej trwa do
5 postów Może użyć takiej oto osłony tylko raz do miesiąca.
Jego pomniejszą zdolnością jest posłanie w stronę umysłu przeciwnika impulsu bólu, który paraliżuje go na okres 4 postów. Z tej zdolności może korzystać dwa razy w tygodniu. Gdy ofiara jest unieruchomiona, Kamień w spokoju może ewakuować się z terenu zagrożenia. Po takim spektaklu, imperator traci przytomność na
okres 3 postów, lecz już wtedy gdy jest daleko i bezpieczny.
Kora - Panna szczególnie niezmordowana jak i żelazna, jest w stanie wtoczyć swe zwinne cielsko na każdy starodrzew i to bez jakiegokolwiek zawahania, nie popełnia przy temu błędów to też utrzymanie się jej tam jest niezwykle proste, wówczas nikt lub nic nie jest w stanie owej dopaść. Ale to nie wszystko, bodajże
trzy razy w jednym miesiącu jest w stanie użyć przydługich szponów które są w stanie odebrać
25 jednostek życia wroga.
Potrafi też raz w miesiącu na okres 2 postów obronić się przed dowolną zdolnością magiczną przeciwnika.Płatek - Ranga dla samic. Jest zazwyczaj średnim lub małym psem. Będąc niewiarygodnie lekką, potrafi lewitować. Musi jednak użyć do tego sporej energii, a więc może unosić się maksymalnie godzinę, po czym konieczny jest wypoczynek.
Korzystać z tego może dwa razy w miesiącu. Manipuluje dodatkową potęgą w swej randze a mianowicie jest w stanie za pomocą telekinezy podnieść dowolny przedmiot nie
cięższy od niej samej na okres
7 postów.
Kaktus - Stopień przeznaczony w wyłączności płci męskiej. To oto indywiduum, posiada energię która z kolei może sprawić, iż włos samca zjeża się do takiego stopnia iż staje się bolesny, co oznacza iż owy jest cały pokryty ostrym jak brzytwa kolcem,
który może przebić skórę raniąc ją w ten sposób dotkliwie. Tym niewielki atakiem może raz w miesiącu odebrać aż 30 pkt. zdrowia! Podobnie jak kaktus potrafi przetrwać w spartańskich warunkach, dlatego jego ciało nie potrzebuje odżywiać się czy nawadniać nawet przez okres dwóch tygodni.Przygoda - ranga jest tylko dla samic. Jej główną cechą jest to, że nigdy nie potrafi odmówić pomocy, nawet złemu. Moc która jest dzierżona w jej łapinach to możność wywołania trzęsienia ziemi, którym może rozdzielić psy podczas bójki, dając tym samym któremuś z nich szansę do ucieczki. Trzęsienie ziemi ma ogromny wpływ na teren, na którym ono powstaje. Rozpadliny w podłożu, połamane drzewa, i inne zniszczenia.
Ów destrukcja jest jednak trudną w kontroli, dlatego Przygoda może wywołać trzęsienie wyłącznie dwa razy na miesiąc i nie dłużej niż przez 7 postów. Druga moc usytuowana jest w jej głowie. Może stać się niewidzialna na okres 5 postów i w tym czasie nikt nie może jej zaatakować. Dostępne dwa razy na tydzień.Sylf - osobnik dzierżący ów rangę potrafi
władać jednym wybranym zjawiskiem atmosferycznym takimi jak; grad, mgła, deszcz. Zdolności, niezależnie od zjawiska, może używać trzy raz na miesiąc: - Kiedy wytworzy mgłę, nikt nie będzie nic widział
przez okres 5 postów.- Kiedy wytworzy grad może spowodować obrażenia które odbierają po 10 pkt.
przez okres 3 postów. - Kiedy stworzy deszcz, może zalać dany teren na okres
trzech dni.
Sylf czując się zagrożonym, może wokół siebie stworzyć warstwę ochronną z roślin, której w stanie nie jest przebić żadna magia. Tarcza starcza tylko na 5 postów, później znika. Dostępna jest raz na tydzień.
Mlecz - samica dzierżąca ów rangę posiada w ślinie trującą substancję, o gorzkawym smaku, nieprzyjemnych zapachu, a koloru jest jasnożółtego. Suka jest na nią całkowicie uodporniona, lecz ofiara już nie. Gdy na sierść ofiary spadnie choćby kropla plwociny, jego sierść staje się niczym stwardniała skorupa, której nikt nie potrafi przebić. Umiejętność ta utrzymuje się przez okres 5 postów, a używać jej można raz na dwa tygodnie.
Jeleń - pies posiadający specyficzną krew, wyglądem nieróżniącą się od innych. Po dostaniu się do czyichś pazurów, kłów zamienia przeciwnika w zająca, który jest bezbronny. Przemiana trwa
do 5 postów.
Z przemiany może korzystać dwa razy na tydzień. Kolejną zaletą tej rangi jest umiejętność wyssania do 30 pkt punktów życia innemu psu.
Moc dostępna dwa razy na trzy miesiąc.Iluzja - Stanowisko tylko i wyłącznie dla osób płci przepięknej. Niewiasta posiadająca ów rangę cechowana jest przez cechy takie jak: spryt, odwaga i przebiegłość. Jest w stanie oślepić przeciwnika bądź wrogą dlań jednostkę na
okres 10 postów i może z tego korzystać raz na dwa tygodnie. Dodatkowo posiada umiejętność wpajania innym różnorakich kłamstewek, którym ofiara musi zawierzyć.
Moc zadziała wyłącznie w chwili, gdy samica zna prawdziwe informacje odnośnie rzeczy, którą chce zmienić. Umiejętności tej może użyć raz na dwa tygodnie, lecz zdolność ta nie utrzyma się dłużej niż przez 4 posty.Bluszcz - Posada którą mogą sprawować jedynie osobniki samcze. Postać kierująca ta rangą jest w stanie bronić się roślinnością, szczególnie bluszczem gdy adwersarz weń uderzy ta z pewnością sobie da radę, oplącze jej ciało winoroślami niczym liny psów które porywają, nie można ich w żaden możliwi sposób przegryźć czy też przedrzeć pazurami.
Trwa taka obrona przez 5 minut, więc postów może być ilość dowolna. Uciemiężony nie jest w stanie się poruszyć, ani drgnąć, a jeśli już się uda, zostaje boleśnie poraniony, co dobiera 10 pkt. zdrowia za każdym razem. Używać tego może dwa razy w miesiącu. Blask - Posiadacz: płeć dowolna samiec czy samica, nie ma to największego znaczenia, tutaj liczy się zmysł wzroku,
który może wprawić atakowanego w stan nagłej ślepoty która z reguły trwa cały dzień. Może z tego korzystać raz w miesiącu. To nie wszystko, blask może kierować wszelkim promykiem słońca, a nawet samym nim, jest nawet w stanie sprawić iż w danym momencie zapanuje ciemność,
która trwa max. 10 postów. Może tego używać dwa razy w miesiącu. Słoneczny Kieł - Suka bądź pies, władający nad wszelakim źródłem światła - może to być ogień, a nawet słońce. Potrafi również sam wytworzyć na sobie promienie i wycelować je w przeciwnika, oślepiając go trwale. Jest to oczywiście umiarkowane - raz w tygodniu na maksymalnie 10 postów. Ma jednak jeszcze jedną zdolność, którą może wykorzystać tylko raz na miesiąc - zwie się Promiennym Więzieniem. Jego ofiara ma wrażenie, że dookoła niego znajdują się lustra, które są wytworem światła. Kula z tych zwierciadeł jest bardzo szczelna, a więc w żaden sposób nie może dostrzec, ani usłyszeć, co się dzieje na zewnątrz. Szkła są również bardzo trwałe.
Trwa to max. 10 minut. RANGI EXTRA
Cherubin - Każdziuteńki może ustać na tym stanowisku i nieść jego brzemię. Wybierany przez same alfy jak i bety, czyli władzę osobnik. Zaufany jednym słowem, zaufany swym monarchom. Nie każdy jest w stanie trafić na to miejsce, musi się zasłużyć, jak?: będąc wzorem do naśladowania, prawdziwą leśną duszą, powinien dbać o każde stworzenie które go otacza jak i roślinność. Sumiennie i bez wahania owy wykonuje polecenia swych zwierzchników. Nieraz zdarza się, że pełni rolę doradcy i pomaga w panowaniu nad stadem. Cechują go też specyficzne, nadnaturalne moce,
jak czytanie w myślach jednak nie osobnikom silniejszym od niego. Może z tego skorzystać trzy razy w miesiącu. Posiada skrzydła, są iście białe, także służą mu nie tylko do latania ale i także do obrony, jeżeli Cherubin uderzy skrzydliskiem kogoś, ten traci przytomność na okres 10 minut.
Ta zdolność dostępna jest raz na trzy tygodnie.Leśny Duch/Leśna Dama - pies o iście czystym sercu, które nie zostało przeszyte żadną szramą. Jest inspiracją dla innych ze względu na swój ogromny autorytet śród leśnych, gdyż prowadzi go filozofia i mądrość, sprawy sercowe odkłada na bok. Głównym zadaniem ducha jest roznoszenie paczek po legowiskach leśnych, oraz sojuszniczych
w których znajdują się małe, czasami bezwartościowe upominki, jednakże jest pewien minus - takową paczkę może dać tylko dwa razy w tygodniu, a plusem jest to, że nie potrzeba zgody władzy. Drugim atrybutem psa jest jego wewnętrzna siła, która uspokaja wszelakie stworzenie w miejscu w którym on przesiaduje, wówczas psy toczące bój, zaprzestają go, kłótliwcy, przestają rzucać obelgami w swą stronę, a nawet stan pogody staje się spokojniejszy. Sielanka nie trwa jednak wiecznie, bo jedynie przez okres 10 postów. Duch jest w stanie skorzystać z tej mocy dwa razy w miesiącu.
(Pozwoliłem sobie połączyć Leśną Damę z Leśnym Duchem, gdyż Dama jest po prosto żeńskim odpowiednikiem Ducha.Wiecznotrwały – jak sama nazwa wskazuje to osobnik stada, który dzięki swemu permanentnemu trwaniu jest w stanie spamiętać cal dziejów Lasu. Nieco skryty, melancholijny, żyjący poza barierami tego świata. Jego wyjątkowość nie wspiera się tylko o nieśmiertelność, ale także potrafi wychwytywać niesamowicie wrażliwymi uszami dźwięki, które... Cóż... Na pewno nie pochodzą ze znanej nam sfery profanum. Tak, moi drodzy. On słyszy, widzi, potrafi rozmawiać z duchami,
jednak nie dłużej niż przez 10 postów i nie częściej niż dwa razy w miesiącu. Wiecznotrwały słynie ze swoich długich wędrówek, podczas których rozmyśla nad sensem istnienia. Choć to dość niespotykane jak na przedstawiciela Lasu najlepiej czuje się w okolicach cmentarzyska.
Starszyzna - bez zmian.
Zagubiony Ożywiciel - według mitologii Puszka Pandory kryje w swym nieprzyjaznym wnętrzu nieszczęścia. Jedni mówią, że zaklęto tam talar o wadze niekończącego się złota, który wywoławszy wpierw zgłupienie oślepiał śmiałka, co wejrzał choćby jednym okiem w dno skrzyni. Inni z kolei twierdzą, iż kto uchyli wieko zemrze następnego dnia. Jednak cóż z tego, skoro szlachetne serce, którego imienia nie dotrwało do naszej ery, porwał atrybut Pandory z miłości do wszelakiej istoty żywej? W istocie tylko jeden pies, z jednej na świecie Sfory Lasu ma wgląd w całość tejże dramatycznej historii. Bowiem tego, który zostanie wyłoniony dzięki czystości zamiaru, duszy i umysłu (misja pod przewodnictwem MG) ozwano posiadaczem Puszki Pandory i Wskrzesicielem. Dlaczego? Zasiadający na Olimpie raczą to wiedzieć...
Posiadacz owej rangi jest w stanie uleczyć konającego psa raz w miesiącu - nie potrafi on jednak wskrzeszać zmarłych już stworzeń. Dodatkowo za pomocą tajemniczej Puszki Pandory raz na miesiąc (za zgodą MG/Administratora) może zarazić psa wybraną przez niego chorobą.