Fenrir Greyback Dym
| Temat: Pakty Wto Sie 06, 2013 7:49 am | |
| Pakty
Sfora Ciernia od zawsze kroczyła ku potędze krętą i zawiłą ścieżką, której boczne tory spowijały uosobienia najczystszego mroku i zła. Pragnienia, potrzeba mocy, oszalałe ambicję budziły w nich, z dawna uśpione, dzikie, pierwotne żądze, pod których wpływem niektórzy członkowie postanowili złączyć się z mitycznymi upiorami. Te istoty od zarania dziejów władały zdolnościami opływającymi w pychę i siłę, które, choć raz, chciał mieć każdy. Kto by odmówił korzyściom płynącym z takich profitów? Niewielu posiadało dostatecznie silną wolę, aby odmówić kuszeniom i namowom pradawnym istnieniom. Czasami cena nie gra roli, szczególnie, gdy nasze potrzeby napędzane są zemstą, zazdrością lub nienawiścią. Niektóre z psowatych, ryzykując własne życie, udali się do zapomnianych i zrujnowanych siedzib, nekropoli, poszukując odpowiedzi u jedynych i prawdziwych, ich zdaniem, źródeł - monstrów, bestyj, potworów jak z legend. Łaknąć ich mocy zatracali się w służalczą, iluzyjną łaskę, wystarczająco przekonującą, aby uzyskać to, czego tak gorliwie pragnęli. Mimo swych wysiłków ów stworzenia obdarzone były wystarczająco dociekliwym umysłem, coby przejrzeć i zniweczyć misternie ułożone plany. Jaki był wyniki wzajemnego okłamywania? Bestię ofiarowały swe zdolności, piętnując je również klątwą. W obecnej formie kontrakt przedstawia się jako zapis o przejęciu jednej wady i jednej zalety danego istnienia.
Latawica Jest to niezwykle powabna suka której sierść połyskuje subtelnym złotawym blaskiem. Uwodzi swe ofiary doprowadzając je do obłędu. Zalety
A. Potrafi przyjąć dowolną postać płci żeńskiej aby mamić swe ofiary za pomocą urody B. Eteryczne skrzydła, które nie pozwalają na lot. Pełnią funkcję bardziej dekoracyjną a także pozwalają na dłuższe, zwinniejsze skoki C. Może zahipnotyzować swego przeciwnika aby odstąpił od ataku.
Wady
A. Korzystanie z mocy w dzień więcej niż dwa razy grozi utratą przytomności B. Sama nigdy nie poczuje miłości C. Bezpłodność
Utopce
Osobniki chude wiecznie ociekające wodą. Są dosyć posępne i niezbyt rozmowne. Zalety
A. Umiejętność oddychania pod wodą B. Swym melodyjnym zewem potrafią zwabić do siebie ofiary, które niejednokrotnie podtapiają C. Wywołuje w swym przeciwniku lęk przed utonięciem i tak bardzo ukochaną przezeń cieczą.
Wady
A. Słabną z każdym postem przebywając daleko od wody B. Podatność na ogień C. Całkowita aspołeczność, nie umie nawiązywać znajomości
Poltergeist Poltergeist balansuje na granicy życia i śmierci. Jest w połowie zwykłym psem a w połowie duchem co ma swoje zalety jak i wady Zalety
A. Raz na trzy posty potrafi przyjąć formę niematerialną B. Teleportacja na odległość do 1,5 m C. Zmniejszone obrażenia otrzymywane w walce wręcz wywołane niepełną cielesnością
Wady
A. Mała siła B. Zmniejszone obrażenia zadawane wręcz spowodowane małą cielesnością C. Dziury w pamięci
Ghul To jest istota o szpetnym wyglądzie, pomarszczonej skórze i bladym, szarym licu. Skąd o tym wiadomo? A mianowicie braki w owłosieniu często odsłaniają powłokę przypominającą gnijące ciało. Zalety
A. Duża szybkość B. szósty zmysł - wyczuwanie obecności C. Brak zmęczenia, nie musi spać
Wady
A. Musi jeść zwłoki, padlinę, żywić się na cmentarzu ^^ B. Światło oślepia go całkowicie musi się zdać na inne zmysły C. Wolniejsza regeneracja ran
Golem Jest to postać o dużych gabarytach posiadająca niezwykle dużą masę. Zupełnie jakby był zrobiony z kamienia. Zalety
A. Wysoka odporność fizyczna B. Duża siła C. Wysoka odporność na ogień
Wady
A. Umie pływać tylko w dół, nawet po śmierci nie unosi się na wodzie B. Wolne poruszanie się i reakcje C. Brak sierści i wiecznie swędząca wyschła skóra przypominająca głaz/ popękaną wyschniętą ziemię |
|