Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share
 

 Atman

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Fenrir Greyback
Dym
Dym
Fenrir Greyback


Atman Empty
PisanieTemat: Atman   Atman EmptyWto Sie 06, 2013 7:47 am

Atman, często określany po prostu jako czyjaś dusza jest swoistym kłębkiem energii, który znajduje się w nas, jest magazynowany i praktycznie przez nas nieodczuwalny i przez wielu uznawany za coś bezużytecznego. Łatwo się w tym momencie zorientować, że jest to czystą nie prawdą, gdyż to nasz duch odzwierciedla nasze stadia emocji, to, w jaki sposób podchodzimy do nowych znajomości czy ten każdej napotkanej postaci z osobna.

Nieustabilizowana dusza, chaotyczna, czyli taka, którą wszyscy posiadamy wraz z narodzinami jest łatwą w manipulacji i najczęściej zagrożoną częścią naszej cielesności, szczególnie ze strony bóstw, chociażby naszej Szyszymory i innych postaci, które potrafią po nie sięgnąć i zawładnąć nią. Bóstwa często również posyłają swych posłańców, których rozpoznanie jest niezwykle trudne, gdyż przybierają najróżniejsze z poznanych form. Aura jest dostrzegalnym znakiem zmian zachodzących w stabilizacji ducha i często to ona ostrzega bóstwa przed tym, po kogo sięgają swą zimną ręką. Szyszymora, widząc niestabilną duszę, będzie mogła sprowadzić na Ciernistego nie tyle co fizyczny czy psychiczny ból, a właśnie ten duchowy. Im silniejszy będzie on w odczuciu dla danej jednostki to już zależy od posiadanego poziomu.

Jednakże nie tylko same bóstwo potrafi zsyłać ów cierpienie – jej prawą ręką jest Boski Wysłannik, którego celem jest testowanie was, jednocześnie sprawdzając czy umocniliście się wewnętrznie i nie jesteście już tak łatwym w przechwyceniu przez Bóstwo jak ostatnio. Wysłannik nie zawsze będzie wam przychylny i nie zawsze będzie działał z ramienia tego samego bóstwa, przez co cały czas stajecie się narażeni na atak.

Aury oznaczają stabilność Atmanu, a im Aura jest ciemniejsza tym mocniejszą się staje, by wreszcie uzyskać kolor czarny, najwyższy. Kolejne poziomy przyznawane są jako wynagrodzenie za uczestniczenie w fabule. Wyróżniamy następujące stopnie:

Poziom 1 - Atman Biały.
*Energia, która płynie z duszy pozwala na minimalną, umysłową odporność na wszelkiego rodzaju czytanie w myślach, jednak owa umiejętność pozostaje męczącą, przez co odgradzanie się do ataków umysłów silniejszych często kończy się psychicznym bólem. Dusza pozostaje chaotyczną, kłębi się w różnych odległościach od psiego cielska, pozostając łatwo uchwytną.

Poziom 2 – Atman Beżowy.
*Poznana na poprzednim poziomie umiejętność wyselekcjonowania umysłów, które zdolne są nam zaszkodzić przeradza się, poprzez wolny proces, w neutralizacje głębszego zakradania się w ciasnotę naszej świadomości, a tym samym - niwelowanie efektów wymazywania, zmieniania lub przekształcania pamięci lub wspomnień. Obłok nas otaczający delikatnie ciemnieje, lecz jego dystans wciąż pozostaje niezmienionym, choć widać iż wirowania nie są aż tak chaotyczne jak poprzednio.

Poziom 3 – Atman Brązowy.
*Odgrodziłeś swój umysł od jednej formy jego penetracji, lecz dalej pozostaje wiele możliwości, które potrafią wywrzeć i pozostawić swój ślad na gruntach psychicznych. Następnym zagrożeniem jakie musisz zwalczyć jest iluzja. Obrazy kłębiące się przed twoimi ślepiami mają określony cel, który jesteś w stanie zburzyć, a więc również zignorować. Wysiłkiem wciąż pozostaje walka z doświadczonym mistrzem, który nagina grę świateł dla własnej korzyści. Energia ściemniała nieznacznie zmniejszając odległość toru po którym się przetacza.

Poziom 4 – Atman Szkarłatny.
*Jeśli dotarłeś już tutaj, musisz mieć na uwadze, że iluzja nie opiera się tylko na jednej domenie, którą potrafią zarejestrować oczy. Pod jej wpływem pozostaje wciąż cała twoja psychika, której możliwości opierają się na wytworzeniu bólu rozciągniętego na całe twe ciało. Zwalczenie tak rozległego stopnia manipulacji jest trudniejsze i nie zawsze opiera się na sukcesie, jednak po mozolnych staraniach potrafisz uodpornić się również na to. Skumulowana mgiełka emanuję światłem, który zdaje się być przyległy do twej jednostki.

Poziom 5 – Atman Szary.
*Przed ostatecznym końcem, który stanowić będzie koronę twojej pracy czeka cię jeszcze jeden wróg do pokonania - hipnoza. Umożliwia ona nagięcie twojej woli do zachcianek posiadacza, co choć nie skończyło się dla nikogo śmiercią, wciąż może pozostawić skazę na twej dumie. W tym przypadku twoja wola wciąż jest podległa umysłom silniejszym lub co zgrabniejszym użytkownikom Perswazji, a więc strzeż się! Mgła nabrała już niemal odpowiedniego koloru, a od twej persony dzieli ją z goła kilka centymetrów.

Poziom 6 – Atman Czarny.
*Pewnie wielu z was przekroczyło lub choć widziało okute żelazem bramy piekieł, jak również miało styczność z robactwem, który potrafi przemknąć się za tę przeszkodę. Demony są znakomitymi mediatorami, przez co obrona względem ich wpływu stanowi sam kraniec naszej kariery. Siła z jaką opierasz się tym bytom zależy jedynie od całości twego zaangażowania, jednak trzeba pamiętać, że opętanie może rozpoczynać się od najbardziej zmyślnej sztuczki. Dusza przylega do twego ciała całkowicie, zlewa się z konturem i jedynie śmierć lub zdrada jest możliwością oderwania jej od bytności.


Przy każdym osiągniętym poziomie zachowujesz zdolności wyuczone na poprzednich etapach.


pomysł by Chael.
Powrót do góry Go down
 

Atman

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Sfora Ciernia :: To co o Ciernistych wiedzieć musisz... :: Rangi i magia Ciernia-