Dawno, dawno temu, gdy kolejno las, woda, śnieg, ogień, cierń, mrok i demony żyły własnym życiem, bez ingerowania w nieswoje sprawy, twórca krainy zdecydował się na stworzenie przedmiotu, który skupi kolejno wszystkie moce. Który będzie panował nad żywiołem, władał określoną magią i tworzył coraz to nowsze kreatury gotowe przelać krew za swoich pomysłodawców. Dlatego też kazał najlepszym druidom, magom i kapłanom wykuć pierścienie. Przelano w nie naprawdę mnóstwo mocy, a pieczę nad każdym przydzielono osobom zaufanym. Pierścień można odebrać - jak najbardziej - poprzez śmierć, zadanie trwałego bólu posiadaczowi; możliwe jest również dobrowolne oddanie pierścienia . Jednakże - sprawa nie jest tak prostą. Tysiące konfliktów, które wywiązały się między sforami zaraz po stworzeniu pierścieni, to świadectwo tego, że pretendentów do posiadania pierścieni jest mnóstwo. Ale - jak odebrać owy wspaniały przedmiot osobie, która kieruje mocą tak silną? Strzeż się, albowiem kaprysem ich może być zmącenie Twego spokoju... Aby zniszczyć pierścień trzeba go wrzucić do wulkanu, którego miejsce położenia jest nieznane do dziś.
Posiadacze:
Lasu - ---
Wody - Cerrilasar.
Śniegu - Tenshi.
Ognia -
Mroku -
Ciernia - Fenrir Greyback.
Demonów - Vea.
Krótko i zwięźle - te osoby mają nadaną specjalizację, która równa się tytułowi Game Mastera. Ich obowiązkiem jest
tworzenie nowych rzeczy i używanie swych mocy na terenach dzikich czy też stadnych .
[Only admins are allowed to see this image]
Wersja graficzna by Eden
Tekst by Dream