IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | .
 

 Śnieżne Talizmany.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Eljasz
Podmuch
Podmuch
avatar


PisanieTemat: Śnieżne Talizmany.   Sro Lip 31, 2013 4:32 pm

Ostrza

Posiadacze:
Nihil - ...;
Vivelte - ...;
Secivo - ...;
Memento - ...;
Vampire Soul - ...;
Sevir - ...;
Twilight - Eljasz;
Anwennu - ...;
Sahmet - ...;
Howling - ...;
Xan - ...;

Opisy:

Nihil: Miecz o śnieżnobiałej klindze, w którym osadzone są małe, migotliwe kawałki jasnoniebieskich kryształków. Miecz jest dobrze wyważony, przewidywany bardziej dla suczki, niż dla psa. Przy zamachu potrafi odepchnąć przeciwnika śnieżną falą,[czymś w rodzaju mocnego wiatru ze śniegiem] nie czyniąc mu zbyt dotkliwych ran cielesnych.

Vivelte: Jasno purpurowa i krótka klinka miecza doskonale nadaje się do cichego unieszkodliwiania wrogów. Po bokach ostrza osadzone są dwa, długie paski niebieskiego koloru, które podobno służą do zabierania energii z otoczenia. Zadawane przez niego rany nie goją się w normalny sposób, gdyż po zadaniu ciosu obszar, na którym znajduje się rana, zamarza wytwarzając parzący ból.

Secivo:  Ognisto-rdzawa klinga z osadzonym na środku szkarłatnym kamieniem. Miecz należy do broni raczej jednoręcznej, preferowanej dla psów, ze względu na ciężar. W przypływie gniewu właściciela, na około klingi miecza pojawia się jasna poświata, niby naelektryzowana. Posiadacz w takim momencie jest zdolny ciskać piorunami, jednakże niekontrolowanymi.

Memento: Czarna klinga przeplatana jasno-czerwonymi wstęgami, które układają się w dziwne wzory. Miecz jest raczej używany jako środek zastraszania, aczkolwiek w kryzysowym wypadku, przy zadaniu jednego ciosu, jest w stanie ogłuszyć dowolnego przeciwnika, na okres dwóch postów posiadacza tej wspaniałej broni, odbierając przy tym 10hp. Wracając jeszcze do zastraszania, w tymże czasie, miecz przybiera barwę nocnego nieba powodując u ofiary jakiś rodzaj hipnozy przez, który musi wykonać polecenie właściciela.

Vampire Soul: Bliźniaczy miecz Nihila jednak od niego w dużym stopniu się różniący. Klinga z jednej strony równie śnieżnobiała, z drugiej zaś szkarłatna niczym świeża krew. Posiadacz owego miecza obdarzony zostaje zdolnościami wampiryzmu, które od czasu do czasu mogą skomplikować mu życie. Posiadacz nie gryzie osób, gdyż potrafi panować nas zewem krwi, który w pewnych momentach jest silniejszy niż rozum. Gdy miecz zadaje rany ofierze, krew spływa po jego bokach do specjalnego otworu, z którego potem korzystać może właściciel. Miecz bardzo niebezpieczny ze względu na cechy i przewidywany raczej dla osób, które stronią od jakiegoś wielkiego tłumu znajomych.

Sevir: Nazwa trującego specyfiku, pochodzącego z dalekich krain. Kolejny miecz o krótkim ostrzu przydatny przy usypianiu ofiar niźli ich zabijaniu. Na jego ostrzu znajdują się otworki, z których w czasie walki wysypuje się perłowo-biały proszek. Kiedy wmiesza się w powietrze staję się niewidoczny przez co nic nie świadoma ofiara, zostaję uśpiona. Ostrze jasno-niebieskie przy końcu nieco szarawe.

Twilight: Miecz długi, dwuręczny o klindze mleczno-białej. W czasie walki wytwarza na terenie mgłę, przez którą widzi jedynie posiadacz miecza. Pozwala mu to na zrezygnowaniu z walki poprzez ucieczkę, lub w unieszkodliwieniu przeciwnika bez jego wiedzy. Przy końcu tegoż miecza znajdują się paski koloru zielonego, ciągnące się mniej-więcej do środka ostrza. W przypadku zagrożenia życia potrafią sparaliżować przeciwnika trującym gazem.

Anwennu: jeden z mieczy wykutych z magicznej rudy żelaza, która sprawia, że klinga jest twardsza od zwykłej stali. Ostrze z daleka przypomina przezroczysty, srebrzysto-błękitny obłok, dzięki czemu przeciwnik nie jest w stanie zorientować się czym jest atakowany. Miecz oparty jest na wytwarzaniu iluzji, która wpływa na psychikę ofiary i skrzętnie ją wykańcza. [Najczęściej podsuwa mu nierealne wizję dotyczące śmierci jego, bliskich, utraty stanowiska w sforze itd.]

Sahmet: bardzo delikatna broń , wręcz można ją skruszyć w dłoni . Wykuta z Wiecznego Lodu jest narzędziem bardzo ostrym , które przetnie dosłownie wszystko . Jej atutem jest ściąganie na wroga deszczu sopli lodu , aczkolwiek uprzednio owy pies musi być draśnięty ostrzem . ( - 20 do życia )

Howling: klinga lekka przeznaczona a dla osób o wątłej budowie ciała, lub nie zaznajomionych w walce bronią białą. Przy zamachu wytwarza on drgania powietrza, z początku niesłyszalne dla ucha, acz powolnie przemieniające się w cichy zew, który po dotarciu do uszy przeciwnika wymazuje mu z pamięci zaistniałą sytuację i każe powrócić do przerwanego zajęcia.

Xan: klinga jest w kolorze szkarłatu, lekko zwężająca się u końca. Owe ostrze potrafi manipulować najsłabszymi z emocji ofiary i obracać to przeciw niej samej. Jednakże właściciel musi potrafić wywrzeć psychiczną presję na swej ofierze, inaczej moc okaże się bezskuteczna. [Wygląda to mniej-więcej tak, że jak...ktoś np. nie umie postawić na swoim, a właściciel potrafi zmuszać ludzi do swoich racji to po prostu ofiara musi się zgodzić z jego zdaniem.]

Łapy

Posiadacze:

Diamentowa Łapa - ...;
Złota Łapa - Summamisen;
Srebrna Łapa - ...;
Purpurowa - ...;
Błękitna - ...;
Tęczowa - ...;
Zielona - ...;


Opisy:

Diamentowa Łapa" jej posiadacz jest zdolny do czytania w myślach, a ponadto 2 razy w miesiącu narzucić komuś swoją wolę i zmusić do czegokolwiek.

Złota Łapa: chroni przed wszelkimi mocami mentalnymi (iluzja, czytanie w myślach, kradzież duszy itd.). Ponadto raz na tydzień można ustrzec się od jednej mocy specjalnej jakiegokolwiek innego psowatego. Złota Łapa nie ochrania przed magią rang.

Srebrna Łapa: użycie tej łapy sprawia, iż sierść pokrywa się warstwą lodu i zamienia się w powłokę ochronną. Obniża to o połowę obrażenia zadawane psowatemu używającemu tej mocy lecz zamrożona sierść swym ciężarem znacznie utrudnia mu poruszanie się. Na dodatek trzy razy w miesiącu jest on w stanie nastroszyć zlodowaciałą sierść tym samym pokrywając całe swoje ciało niezliczonymi ostrymi kolcami na okres trzech postów. Każdy kto w tym czasie dotknie psowatego otrzyma obrażenia w wysokości od 5 do 10 hp.

Purpurowa Łapa: pies zaczyna produkować trującą substancję w swoich kłach. Po ugryzieniu może sparaliżować przeciwnika, a raz w miesiącu wytwarza silniejszą truciznę, która pozwala poprzez jedno ugryzienie pozbawić, na stałe, kogoś dowolnego zmysłu.

Błękitna Łapa: posiadanie tej łapy sprawia, że można zapanować nad pogodą, lecz przywołuje ona jedynie śnieżne żywioły, głównie niosące spustoszenie. Raz w miesiącu może schować się za mgłą, dzięki czemu jest niewidoczny dla przeciwnika i w tym momencie nie można go zaatakować.

Tęczowa Łapa: posiadacz tej łapy jest zdolny do latania, ale bez skrzydeł. Wypelnia go niespotykana moc, która pozwala mu lewitować na niewielkie wysokości. Dodatkowo dwa razy w miesiącu psowaty jest w stanie dotkliwie zranić przeciwnika nawet do 25 HP.

Zielona Łapa: jest to łapą o działaniu trującym. Jej posiadacz może zarazić każdego dowolną chorobą. Jednak raz w miesiącu może zatruć przeciwnika chorobą śmiertleną, trzy razy - chorobą silną i pięć - chorobą słabą. .

Gwiazdy

Posiadacze:

Ahkiilor - ...;
Cath Shee - Summamisen;
Auri - ...;
Ninque Aglar - ...;
Thearthon - Ashira;
Black Star - ...;
Syriusz - ...;
Kreo - ...;


Opisy:

Ahkiilor: pojawia się jak błękitny znak w kształcie gwiazdy pod okiem. Na stałe zwiększa siłę posiadacza o 30 punktów i pozwala raz w miesiącu spełnić jedno jego marzenie <nie wchodzą w grę wynagrodzenia i przedmioty magiczne>. Uważana jest też za gwiazdę szczęścia.

Cath Shee: znana też jako gwiazda polarna. Tzn, że jej mocą jest wytworzenie ogromnej zamieci śnieżnej, w której nic nie widać. Jedynie właściciel gwiazdy, może się w niej poruszać, może również zamrozić swojego przeciwnika/przeciwników na trzy posty.

Auri:  gwiazda o miodowej barwie, która wyjawia się na niebie wyłączeni w nocy <21:00 - 5:00) . Poprzez dłuższy kontakt wzrokowy z Auri , wyzwala się niewielka ilość złotego pyłku, która może unieszkodliwiać ciosy zadawane przez przeciwnika przez okres sześć postów, jest on wtedy całkowicie zdezorientowany i niezdolny do walki oraz obrony. Gwiazda potrafi także kurować zranionego psa, dodając mu 30 punktów życia.

Ninque Aglar: gwiazda obdarowująca posiadacza swą mocą jedynie w wyznaczone dni miesiąca. Jest to 6 i 26 dzień, czyli początkowy i końcowy tydzień. Gdy gwiazda jest aktywna na poduszce, którejś z przednich łap pojawia się mała, czerwona gwiazda, wygląda jak blizna odciśnięta w ciele psa. Moc owej gwiazdy przyprawia właściciela o szybsze oraz celniejsze ciosy, które potrafią zadać 30% więcej obrażeń niż normalnie. Ponadto gwiazda przywołuje na grzbiecie psa niematerialną postać błoniastych skrzydeł, które służą jako ochrona przed atakami wroga. Owe ataki odbijane są w stronę przeciwnika, zadając mu podwójne obrażenia.

Thearton:by moc gwiazdy zadziałała posiadać musi zamknąć oczy. Na prawej powiece pojawia się błękitna gwiazda. W tym czasie zdecydowanie wyostrza się słuch, węch i inne zmysły, przez co pies jest w stanie wykonywać znacznie skuteczniejsze uniki. Każdy kto spróbuję dotknąć owego psa może zostać sparaliżowany na okres nawet pięć postów (jest świadomy co się z nim dzieje!). Moc gwiazdy utrzymuje się dopóki jej posiadacz nie otworzy ślepi. Gwiazdy może używać pięć razy w miesiącu.

Black Star: pies posiadający te gwiazdę, by moc zadziałała musi się uważnie skupić i powstrzymać od wszelkich ruchów na okres posta. Na grzbiecie posiadacza pojawia się gigantycznych rozmiarów kruczoczarna gwiazda. Ma ona dwa zastosowania. Dobre... i złe. Otóż potrafi rzucić na przeciwnika którąś z chorób, bądź wyleczyć chorobę, rany. Ponadto, gdy moc jest aktywna podwyższa się skuteczność ciosów i uników. Każdy kto spojrzy na czarną gwiazdę, ślepnie na okres pięć postów.

Syriusz:gwiazda czarnej lub ciemnogranatowej barwy pojawiająca się na udzie swego właściciela. Jest "patronką" wojowników oraz porywaczy. Jej moc jest niezwykle przydatna w walce. Pozwala ona dotkliwie zranić za jednym ciosem, odbierając przeciwnikowi 20 hp. Cios może także pozbawić wroga przytomności na okres trzech postów. Jej mocy można używać raz na trzy dni.

Kreo:na prawej przedniej łapie pojawia się biała gwiazda z czarną obwódką. Posiadacz tej mocy potrafi sprawić, że wróg odczuwa cierpienie, ból i siłę uderzenia, które powinien sprowadzić swymi atakami na właściciela Kreo. Takie przeniesienie dotyczy także obrażeń. Niestety używanie tej gwiazdy jest niezwykle wyczerpujące przez co można użyć jej tylko pięć razy w miesiącu a działanie mocy utrzymuje się maksymalnie przez pięć postów.  
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 

Śnieżne Talizmany.

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Śnieżna Księżniczka
» Rzuć we mnie śnieżką, a pożałujesz Creed!
» Świąteczna bitwa na śnieżki!

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Sfora Śniegu :: Informacje o Sforze :: Dodatki i Wynagrodzenia-