IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

Share | .
 

 Sfora Śniegu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Admin
Dorosły pies



PisanieTemat: Sfora Śniegu   Pon Lip 22, 2013 10:35 am

Samiec i Samica Alfa
[Only admins are allowed to see this image]
Para osobników, niekoniecznie związana ze sobą węzłem małżeńskim, które sprawują pieczę nad całym stadem. Są jego godnymi reprezentantami, a dzięki sercu, jakie wkładają w sforę, są darzeni wielkim szacunkiem wśród członków grupy. Podlega im każdy - mogą oni zarówno wynagradzać i karać, dawać oraz odbierać. Najważniejsze decyzje są podejmowane właśnie przez nich, chociaż rzecz jasna wyjątkowo sobie cenią zdanie innych i dlatego rzadko jakakolwiek sugestia obywa się bez debat, głosowań czy dyskusji.
Punkty siły: 3000
Ilość lin: 30

Samiec i Samica Beta
[Only admins are allowed to see this image]
Jak wyżej, osobnicy Ci nie muszą być spokrewnieni. Są oni w następnej kolejności w hierarchii i należy to respektować chociażby poprzez skinięciem łbem, gdy Ci raczą się zjawić na polanie. W razie nieobecności Alf Bety przejmują tymczasowo ich obowiązki, podobnie jak władcy z samej góry piedestału również starają się reprezentować sforę najlepiej jak umieją.
Punkty siły: 2500
Ilość lin: 25


Rangi podstawowe:

I. Huragan
[Only admins are allowed to see this image]
Ranga początkowa naszej sfory, otrzymuje ją innymi słowy każdy nowicjusz, który dopiero wtapia się w nasze kręgi. Psa/sukę cechuje wybuchowość charakteru, niestałość uczuć i chwiejność emocji, a co za tym idzie nieprzewidywalne, zajadłe burze śnieżne, które potrafi wytworzyć w gruncie rzeczy kiedy zechce. Ograniczeniem dla niego jest początkowo tylko temperatura, ale jeżeli się postara, to po kilku próbach przełamie tą zbudowaną jakby ze szkła, bo tak delikatną barierę. Ponadto, gdy opuści dany teren (temat) lub zostanie czasowo ogłuszony silnym uderzeniem, wywołany przez niego huragan ustaje. Na roztopienie się śniegu czeka się jednak wedle kaprysów samej pogody, co może przywołać na inne psy wiele niespodziewanych trosk...
Punkty siły: 400
Ilość lin: 1

II. Sopel
[Only admins are allowed to see this image]
Jest to osobnik, który musi nauczyć się panować nad sobą. Zwany jest bowiem także Władcą Lodowych Igieł - ten szlachetny tytuł wiąże się z tym, że może wywołać istny deszcz sopli, ostrych tak bardzo, że przetną wszystko, a już na pewno Ciebie. Sople często padają na prawo i lewo, i jeżeli jest się zdenerwowanym, co zdarza się nader często u nowicjuszy, deszcz może ogarnąć naprawdę duże przestrzenie, za to straci na celności. Im jest mniejszy, tym większe prawdopodobieństwo, że trafi w upragnioną osobę, czyli w tym wypadku wroga. Moc ta bywa niekontrolowana i gdy Soplowi puszczają hamulce, używa jej nieoczekiwanie dla siebie samego. Ważne jest więc, by starał się zachować zimny spokój i opanowanie właściwe dla sfory, do której przystąpił.
Punkty siły: 500
Ilość lin: 5

III. Śnieżyca
[Only admins are allowed to see this image]
Suczka o wyrafinowanych zasadach. Ma wielki, ogromny wręcz temperament - nie da sobie w kaszę dmuchać. Rzadko zmienia swoje zdanie, bo trzyma się go zwykle bardzo zacięcie mimo przemawiających do rozsądku argumentów. Dzięki swojemu uporze może za to sprawić, iż wokół Ciebie zaczną wirować płatki śniegu, które nagle zmienią się, nie wiadomo jak, w potężną śnieżycę, która będzie rzucać Twoim ciałem niczym dziecko znudzone starą zabawką. Śnieżyca jako osoba, która umie postawić na swoim, za pomocą swego czarującego głosu może również zahipnotyzować przeciwnika, któremu może rozkazywać przez dwa posty swoje własne i ofiary. Chociaż przedstawiana jest jako mała, wredna osóbka lubująca się w znęcaniu się we wszelkich formach nad innymi, ma przyjemny sposób życia. Dla przyjaciół jest w stanie zrobić naprawdę wiele. Jej łzy obdarzone czarodziejską mocą mogą ich uzdrowić, sprawiając, iż persona, na którą padną drogocenne krople, będzie miała 100pkt. życia.
Punkty siły: 500
Ilość lin: 5

IV. Mróz
[Only admins are allowed to see this image]
Mróz to pies twardo stąpający po ziemi, którego bystremu oku nie umknie żaden szczegół. Dzięki swej spostrzegawczości może wykorzystać mnóstwo psychicznych ataków na swych wrogach, jednak posiada także wiele fizycznych możliwości. Kiedy jego łapa dotknie ziemi, ta zamarza głęboko; wszelakie stworzenie pokrywa się szronem, a wokół spada temperatura bez względu na aktualny stan pogody. Potrafi, skupiwszy wzrok na wybranej przezeń osobie, zamrozić ją na okres całego dnia. Może, rzecz jasna, równie łatwo anulować swą moc co użyć, jednak trzeba wam wiedzieć, że nie zawsze wykazuje chęć zrobienia tego. Lód na zamrożonym przeciwniku jest bardzo trwały, nie pęka nawet przez mocne uderzenia czy wykorzystanie magii, co najwyżej znajdzie się na nim kilka niezdarnych rys. Ponadto persona nosząca brzemię tej rangi samą swą obecnością roztacza jakiś trudny do pojęcia chłód, który poraża Twoje członki - łamie on nawet najbardziej śmiałych i nieustraszonych.
Punkty siły: 600
Ilość lin: 6

V. Zorza
[Only admins are allowed to see this image]
Pełna niezamierzonej gracji suka, która sprawia wrażenie jakiejś dobrej chrzestnej wróżki. Zorza zwykle potrafi umiejętnie pocieszyć Cię w smutnych chwilach samą swą obecnością u Twego bogu. Jednak to nie jest wszystko, co jest w stanie zrobić. Legendy głoszą, że umie czytać z gwiazd - czy to prawda, nie wiadomo, ale do swych błyszczących miliardami gwiazdozbiorów na niebie sióstr odnosi się z wielką czułością. Gwiazdy zawierają w sobie ogromne pokłady wiedzy, wręcz niezmierzone i bezgraniczne, ale niechętnie się nimi dzielą. Dowodem na to, że dla osobniczki o tej randze okazały się wyjątkowo łaskawe jest fakt, iż ta w obliczu zagrożenia przywołuje do siebie piękną zorzę polarną. Nie dość, że kolory roztaczające się na niebie szeroką płachtą, oszałamiają Cię swą magią, zorza może oślepić na równo dziesięć postów. Jest to bardzo przydatne podczas walki, niestety nie jest to możliwe podczas porywań. Ponadto persona ta, choć wygląda na płochą, małą i niewinną osóbkę, trzyma zawsze blisko siebie kryształową fiolkę zawiązaną na jej szyi jedwabnym, czarnym sznureczkiem, w którym kłębią się obłoki, coś się kotłuje, burzy, błyska... To trzy pioruny, które może zesłać na trzech lub jednego, w zależności od kaprysu, wroga. Odbierają one, każde z osobna oczywiście, aż 20pkt. życia. Nie wolno więc igrać z uczuciami Zorzy...
Punkty siły: 700
Ilość lin: 7

VI. Lodowiec
[Only admins are allowed to see this image]
Często mówi się, że ten pies nie posiada żadnych uczuć, jest wyzbyty emocji, pusty niczym szmaciana lalka. W rzeczywistości jednak po prostu nie obnosi się z tym, co czuje, co pozwala mu zyskać dużą przewagę nad przeciwnikami, którzy lubią się uzewnętrzniać. Jest bardzo tajemniczy, to prawda, otacza się pewną barierą, jednak kiedy się ją przełamie, okaże się, iż wcale nie ma skutego lodem serca. Posiada siarczyście zimny oddech, którym może mimo to zmrozić każdego osobnika, który wyda mu się za bardzo zuchwały - ale to nie wszystko! Wystarczy jego jedno tupnięcie potężną łapą, a wszystko wokół pokrywa się śniegiem, przeobrażając w lodową krainę, w której nasz bohater czuje się najlepiej, często w przeciwieństwie do swego przeciwnika. Jeżeli regularnie poddaje się medytacji, może pokryć szronem całą polanę w najbardziej upalne dni. Musi jednak się skupiać i nie rozpraszać, bowiem każda chwila nieuwagi kosztuje go dodatkową utratę siły. Im większą przestrzeń zamraża, tym, oczywiście, więcej sił witalnych mu to odbiera, w końcu nie jest to bynajmniej rzecz prosta.
Punkty siły: 700
Ilość lin: 7

VII. Archer
[Only admins are allowed to see this image]
Pies niebywale silny, dysponujący wielką potęgą, choć nie wskazuje na to jego wygląd. Ot, nie wyróżnia się szczególnie wśród tłumu innych psów. Dzięki temu jego moc pozostaje tajemnicą do czasu ostatecznego starcia. Archer bowiem nie nawykł do chwalenia się, jest stosunkowo dość skromny. W ten sposób pomaga mu efekt zaskoczenia, który wywołuje, odsłaniając wargi, spod których wystają śnieżnobiałe, lśniące kły. Kły ponad dwa razy większe od normalnych! Wydaje się, że są zdolne rozszarpać wszystko, Ciebie zaś nie ominie smutny koniec zaciśnięcia się ich kleszczy na Twojej własnej, delikatnej szyjce. Ucisk ten potrafi być śmiertelny, jednak osobnik o tej randze nie przepada za zabijaniem. Jad płynący w jego broni po dostaniu się do krwi przeciwnika paraliżuje go pełnym koszmarów snem, podczas którego wróg jest poddawany psychicznym torturom, na okres około czterech postów. Dwa razy w miesiącu bogata w składniki trucizna wzbogaca się o możliwość wywołania utraty pamięci, inaczej amnezji, w umyśle "wybrańca". Przez białą plamę w mózgu ten często zapomina o tym, co robił, więc gdy się obudzi, niekiedy nawet nie pamięta, że właśnie toczy się walka i to z jego powodu.
Punkty siły: 900
Ilość lin: 9


Rangi specjalne:

VIII Podmuch
[Only admins are allowed to see this image]
Osobnik, którego przeznaczeniem jest nieść śmierć samym swym oddechem. Wyposażony jest w lodowy oddech, który dosłownie zmiata przeciwnika z pola walki. Mówi się, iż również jego wzrok jest w stanie zamrozić krew w żyłach - a przynajmniej nie pozwala się ruszyć nikomu, kto tego spojrzenia doświadczył. Tą ukrytą starannie przed oczami szpiegów moc używać może pięć razy w miesiącu na okres pięciu postów, włada więc naprawdę potężnym rodzajem magii, dzięki której może unieruchamiać swych zagorzałych wrogów i gasić ich zapał. Dodatkowo, za pomocą łaski Pegaza, do którego zwykł się żarliwie modlić, jak to do bóstwa, jest odporny na magię sfór takich jak Cierń, Mrok oraz Demony, co otwiera przed nim mnóstwo możliwości.
Punkty siły: 1100
Ilość lin: 11

IX Śnieżna Dama
[Only admins are allowed to see this image]
Nazywana damą nie bez powodu - jest to suczka pełna wrodzonego wdzięku. Subtelność przemawia przez nią na każdym jej kroku. W mitach jest uważana za czarną wdowę, której śmiertelny pocałunek odsyła kochanków do krainy zmarłych, co powoduje, iż jej wybrankowie znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. Wprawdzie nie jest to prawdą, jednak jej pocałunek rzeczywiście posiada pewną moc. Otóż każdy, kto zostanie nim obdarzony, zapada w stan śpiączki na dwa dni, podczas których może się wiele wydarzyć - oczywiście moc używana jest przez Śnieżną Damę, kiedy ta ma na to ochotę. Ponadto jest ona dumną posiadaczką magicznego pyłu w postaci drobnych śnieżnych drobinek, błyszczących jasno niczym słońce, które po rozsianiu wśród jej przeciwników odbiera im na jakiś czas zdrowy rozsądek i chęć walki oraz usypia ich czujne zmysły. Raz w miesiącu Dama potrafi wytworzyć śnieżne tornado tak zajadłe, jak tylko może być kobieta. Sieka one delikatną skórę psów zimnymi soplami lodu i pokrywa ją szronem, odbierając do 15pkt. życia.
Punkty siły: 1200
Ilość lin: 12

X. Wichura/Wicher
[Only admins are allowed to see this image][Only admins are allowed to see this image]
Suka bądź pies, w zależności od kaprysów aktualnej władzy, która nadaje danym osobnikom rangi, którzy są w posiadaniu mocy synów boga wiatru, Ajolosa, Boreasza, Eurosa, Notosa oraz Zefira. Będąc w ich łasce potrafią sprawić, że znikąd pojawia się ich potężny sprzymierzeniec - wiatr właśnie. Wiatr ten jest jednak wyjątkowy, tak zimny, jak tylko zimno może być w Psiej Krainie, a mocny niczym tornado. Bez większego trudu zmiata przeciwników z powierzchni ziemi, nieważne jak twardo by po niej stąpali. Wichura lub Wicher dzięki swej niepowtarzalnej szybkości i racjonalnym myśleniu nauczyli się trudnej sztuki dosłownego rozpływania się w miejscu. Raz na miesiąc, podczas porywań, sami zmieniają się w pyłek, który niesiony wiatrem może uciec przed ewentualnymi porywaczami.
Punkty siły: 1300
Ilość lin: 13

XI. Tornado
[Only admins are allowed to see this image]
Nie byle jaki osobnik z naszego Tornada - jest niestałym w uczuciach, zmiennym nastrojowo psem. Wcale to jednak nie oznacza, że nie potrafi zachować zimnej krwi, wręcz przeciwnie, należy on do wąskiego, elitarnego grona osób, które jako jedyne umieją być spokojne i opanowane. Kiedy się go jednak rozwścieczy, choćby i banalną uwagą... Cóż, po prostu lepiej z nim nie zadzierać i nie zachodzić mu za skórę, jeżeli nie ma się ku temu jakichś poważniejszych powodów. Nazwa Tornado nie jest bowiem przypadkowa. Osobnik o tej randze rzeczywiście może dzięki sile arktycznych wiatrów przywołać tornado, które burzy wszystko w zasięgu wzroku, wyrywa drzewa z korzeniami, a Ciebie odsyła do mamusi.
Nie porywa i nie może być porywany.

Punkty siły: 1400
Ilość lin: brak

XII. Zaspa
[Only admins are allowed to see this image]
Ranga ta przeznaczona jest wyłącznie dla przedstawicielek tak zwanej płci pięknej, które, umiejętnie wykorzystując jej moc, potrafią zdziałać naprawdę wiele. Z reguły bawią się tylko jedną z mocy, ale jeżeli doprowadzi się je do szewskiej pasji, wówczas mogą się zdenerwować i wypróbować działanie drugiej na Twojej własnej skórze. Narażenie się im może Cię kosztować zdrowie... dosłownie! Potrafi ona sprawić, że z ziemi wyrastają ni stąd ni zowąd sople, których ukłucia nie są dla nikogo szczególnie przyjemne, zwłaszcza że jedno z nich może Ciebie zarazić dowolną słabszą chorobą wybraną losowo przez Zaspę. Dodatkowo, jak sama nazwa rangi wskazuje, suczka może zrobić kilka niewielkich śnieżnych pagórków, które, nie powiem, znacznie utrudniają ruchy przeciwnikowi i mogą go dobrze spowolnić, co daje Zaspie czas do namysłu lub ucieczki.
Punkty siły: 1500
Ilość lin: 15

XIII. Hiemis
[Only admins are allowed to see this image]
To suka, która zdecydowanie woli obronę od walki. Nigdy nie przepadała za bijatykami, toteż używa swych mocy tylko w ostateczności. Potrafi wiele zdziałać perswazją słowną, ale kiedy to zawodzi, musi wykorzystać magię, jaką jej dano. Umie więc stworzyć wokół siebie niezniszczalną lodową barierę, której ściany pulsują w regularnych odstępach dziwnym światłem. Kiedy dotkniesz ów mur, próbując go dzielnie zburzyć, dowiesz się dlaczego - bariera jest naładowana ładunkami elektrycznymi, które odbierają Ci 20pkt. życia za każde nieopatrzne tknięcie jej łapą. Kiedy zaś spróbujesz się wycofać, Hiemis po prostu zamrozi Cię swym oddechem na okres pięciu postów, której to umiejętności używać można dwa razy w miesiącu i nie podczas porywań. Dzięki temu jest praktycznie nietykalna, chociaż rzecz jasna zdarzają się wyjątki, podczas których nie jest w stanie wykorzystać swej rangi.
Punkty siły: 1600
Ilość lin: 16

XIV. Blizzard
[Only admins are allowed to see this image]
Pies/suka o wzmocnionej budowie ciała; mięśnie wyraźnie rysują się pod jego ciałem, sprawiając, że niejeden chętny do walki osobnik rezygnował z zaczepiania go w obawie o swoje życie. Mimo tego stosunkowo mocarnego wyglądu, Blizzard jest mało odporny na choroby, które zwykły się go czepiać niczym rzep psiego ogona. Jest jednak naprawdę bardzo silną egzystencją, stanowiącą istną potęgę nad potęgami. Wystarczy, że tupnie łapą - i już wywołuje trzęsienie ziemi, podczas którego dowolna ilość wrogów traci 25pkt. życia. Jakby tego jeszcze nie wystarczyło, ranga ta ma moc perswazji. Dzięki niej umie narzucić jakiemuś psu swoją wolę, aczkolwiek pod warunkiem, że ten pies ma mniejszą rangę od niego. Swojej mocy może używać do dwóch razy w miesiącu, bowiem jest to zajęcie dość wyczerpujące, choć z pozoru proste jak drut.
Punkty siły: 1700
Ilość lin: 17

XV. Glacier
[Only admins are allowed to see this image]
Glacierem zostać mogą osobnicy obu płci. Bez względu na swoje dotychczasowe doświadczenia z rangami, przy tej randze nie trzeba się zbyt mocno wysilać. Sama z siebie obdarza Cię ona niezwykłą umiejętnością przyjmowania bez szwanku największych obrażeń. Twoja zwiększona odporność sprawia, że praktycznie jesteś nieczuły na ból. Oprócz tego potrafisz, będąc już tak wysoko na szczeblach kariery, zamglić słabe umysły przeciwników i, łącząc to odpowiednio ze swoim  wyuczonym sprytem i przebiegłością, po prostu im uciec, gdy sytuacja robi się nieciekawa.
Punkty siły: 1900
Ilość lin: 19


Rangi extra:

XVI. Biały Demon
[Only admins are allowed to see this image]
Ochrzczono go mianem Wybrańca, gdyż wszystko zdaje się mu sprzyjać - tak naprawdę to tylko jego doświadczenie sprawia, że dzięki zamierzonym ruchom psa na szachownicy życia dzieje się tak a tak. Biały Demon jest podobno dziełem samego, dumnego z niego nadzwyczaj Valestila, pegaza, który jest bóstwem naszego stada. Osobnik noszący tą rangę jest więc z reguły bardzo religijny, dzięki czemu spływa na niego pięciokrotnie w jednym miesiącu siła bożka. Dzięki niej potrafi stworzyć bardzo silną burzę śnieżną, kującą igłami chłodu i trzaskającą w przeciwnika ostrymi soplami. Zniesie ona z drogi samca każdego wroga, nieważne jak silnego i potężnego.
Punkty siły: 2100
Ilość lin: 20

XVII. Frigus
[Only admins are allowed to see this image]
Frigus jest rangą typowo obronną, jako iż członkowie sfory Śniegu z natury częściej wybierają obronę od ataku. Ranga posiada parę ciekawych zdolności, w dodatku niespotykanych, co czyni jej właściciela osobą wyjątkową i unikatową. Na samym początku wokół rywala tworzy się coś w rodzaju sześcianu z luster, cztery lustra dookoła, jedno na górze i jedno na dole. W każdym kolejno ukazują się bardzo realistyczne sceny przedstawiające życiowe tragedie danego psa, które infekują jego umysł, wszczepiając w niego sztuczną wiedzę. Podczas tej dziwnej sesji widzi on bowiem wiele kłamstw, które nigdy nie będą prawdą. Po tych torturach psychicznych lustra wokół przeciwnika pękają, raniąc go boleśnie odłamkami szkła i odbierając w tenże sposób do 30pkt. życia. Ponadto Frigus umiejętnie włada swym mrożącym oddechem, który sprawia, iż wrogowie zamarzają na okres dwóch postów, umożliwiając mu salwowanie się ucieczką.
Punkty siły: 2200
Ilość lin: 21

XVIII. Archanioł
[Only admins are allowed to see this image]
Rangę Archanioła posiadać może zarówno pies, jak i suka. Obie bowiem płcie mogą być równie miłe i serdeczne, a tego się od nich wymaga, gdy przyjmują na siebie brzemię tejże rangi. Archanioły troszczą się o reputację sfory, niekiedy pomagają w prowadzeniu stada Alfom i Betom, gdy te potrzebują chwili wytchnienia; są jednak stanowczo zbyt miękkie jak na władzę, do tego potrzebna jest stalowa ręka. Szanuje wszystko, włącznie z bóstwem, któremu oddaje wielką cześć. Nie lubi zabijać i robi to tylko w ostateczności, jednak kiedy w grę chodzi o zdradę, nie waha się ani chwili. Za swymi przyjaciółmi wskoczy nawet w ogień. Dzięki swej dobroci obdarzony został pegazią łaską i zstąpiła na niego odrobina mocy niebios - potrafi oślepić blaskiem ze swych nieprzeciętnie jasnych ślepi, ale równie dobrze może zwyczajnie zniknąć, stając się niewidzialnym na okres trzech postów. Ponieważ wspinał się regularnie po szczeblach kariery, posiada część umiejętności innych rang - umie na przykład miotać soplami na dużą odległość, raniąc boleśnie, oraz kontrolować innych za pomocą hipnozy, jednak ofiara musi być w takim wypadku słabsza od niego. Ponadto dodatkowym urozmaiceniem jego mocy jest sztuka teleportacji - może dwa razy w miesiącu rozpłynąć się, by pojawić się w zupełnie innym miejscu.
Punkty siły: 2300
Ilość lin: 22

XIX. Kapłanka Wiatru
[Only admins are allowed to see this image]
Damski odpowiednik Casonade. Jest osobniczką bardzo doświadczoną, tryskającą dobrą energią oraz pełną pomysłów. Dzięki temu często jest nazywana lewą łapą Alf, zaraz po Betach, które zajmują zaszczytne miejsce ich prawej łapy. Rangę tą otrzymują wyłącznie persony bardzo zasłużone w śnieżnych szeregach. Kapłanka może władać zimową pogodą, a jej siła sięga zenitu właśnie podczas tej pory roku, podczas której czuje się jak ryba w wodzie i jest dostojniejsza, bardziej majestatyczna niż kiedykolwiek. Na jej skinienie pojawia się grad bijący uparcie przeciwnika aż do jego śmierci. Może sobie także zażyczyć śnieg, wiatr i mróz w najbardziej upalne lato, a wszystko to zależy tylko od jej kaprysów i zachcianek.
Nie porywa i nie może być porywana.
Punkty siły: 2400
Ilość lin: brak

XX. Casonade
[Only admins are allowed to see this image]
Męski odpowiednik Kapłanki Wiatru. W przeciwieństwie do niej może być jednak porywany jak każdy inny pies, jednak posiada zupełnie odmienne od rozmaitych person umiejętności - prócz tych, które ma jego "siostra" Kapłanka, potrafi także raz w miesiącu zamienić się w wicher, co pozwala mu być całkowicie nietykalnym, jeżeli idzie o rany magiczne i fizyczne. Władza ma do niego duże zaufanie, podobnie jak inni członkowie sfory, którzy respektują jego wyższość nad nimi i szanują go, ponieważ Casonade jest nie tylko silnym wrogiem, ale i pocieszającym przyjacielem.
Punkty siły: 2400
Ilość lin: 23

XXI. Lumiere
[Only admins are allowed to see this image]
Jest to bardzo dziwny osobnik, najczęściej owiany mgłą tajemnicy. Nie jest nawykły do zwierzeń, rzadko też się skarży na cokolwiek. To bardzo silny, wytrzymały pies, nie dający sobą pomiatać. Lumiere jest wyjątkowo dobrym łowcą, tropicielem i zwiadowcą, bowiem to persona o wielu talentach. Podczas walki staje się jakby większy, jego kły i pazury ostrzejsze, a uderzenia silniejsze, zaś futro czernieje na węgiel - po walce wszystko wraca do normy i swojej naturalnej, właściwej barwy. Egzystencja obarczona tą rangą jest w stanie wytworzyć kryształowe lustra, którymi osacza przeciwnika, co jest przydatne podczas ucieczki; lustra po czterech postach po prostu się rozpadają w nicość, znikając, jakby nigdy nie były prawdziwą materią zagradzającą wrogowi przejście. Ta moc sprawdza się również przy porywaniach - uwięziony przez Lumiere'a nie może otrzymać pomocy od swoich sojuszników przez całe pięć minut. Wyjątkowej magii postać może używać do trzech razy w jednym miesiącu.
Punkty siły: 2500
Ilość lin: 24
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://stadopsow.forumpl.net
 

Sfora Śniegu

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

 Similar topics

-
» Kaj
» Góra Zapomnianego Śniegu
» Zamek Królowej Śniegu

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Na początek :: Opis Gry :: Rangi-